Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag erkänner att jag brukar fråga mina barn om dom träffar nån och hur det går och kännshoppas verkligen att dom inte tycker att jag är jobbig eller har förväntningar. Risken är att en sorts fråga uppfattas på ett annat sätt.
![]()
Jag erkänner att jag brukar fråga mina barn om dom träffar nån och hur det går och kännshoppas verkligen att dom inte tycker att jag är jobbig eller har förväntningar. Risken är att en sorts fråga uppfattas på ett annat sätt.
![]()
Tror mer det beror på vilken typ av människor man umgås med. Jag har väldigt blandat med singlar och folk i förhållande. Umgänget skiljer sig inte särskilt mycket.
Jag tror att det handlar helt om hur man frågar. Det är skillnad på "Jaha, har du träffat nån ännu då?" och att vara nyfiken på vad som händer i ens barns livMin mammas man frågade för första gången i somras om jag dejtar någon, jag tog inte alls frågan som att han skulle värdera mitt svar på något vis alls utan bara av nyfikenhet. Värderar man svaret kan det ju dock bli jobbigt.
Känns det inte som att ni kan prata lite kring det så de förstår hur du tänker? Att du bara bryr dig om hur de har det? Tänker att enstaka frågor är ju lättare att missuppfatta än en diskussion kring ämnet. Men det måste vara jättesvårt som förälder!
Jag tror att det handlar helt om hur man frågar. Det är skillnad på "Jaha, har du träffat nån ännu då?" och att vara nyfiken på vad som händer i ens barns livMin mammas man frågade för första gången i somras om jag dejtar någon, jag tog inte alls frågan som att han skulle värdera mitt svar på något vis alls utan bara av nyfikenhet. Värderar man svaret kan det ju dock bli jobbigt.
Min mamma är väl inte den smidigaste. Inte heller alla mina vänner. Men jag vet ju de vill väl innerst inne. Men det blir ju lite att man bara vänder sig till @Bison med allt för att hon är så himla bäst
Just det där att inte värdera svaret och att sätta sin egen åsikt åt sidan är det banne mig inte många som kan. Min nuvarande dejt är @Bison s totala motsats och hon har blivit helt galen över en del grejer från hans sida men sida men säger jag det är ok för mig släpper hon det. Min mamma försöker bara para ihop mig med min kollega (@Bison s dejt) eller killar som vill bo på hästgård. Say no more![]()
Aaaw, jag blir ju nästan generad![]()
Samma här - har nöjt mig med att glädjas åt andras äventyr här nu ett tag.Ska man orka börja dejta igen? vet inte har börjat lite på HP. Men känner mig lite off.
Lite svårt att bara nöja mig med det. Men det är ku när andra får till det.Samma här - har nöjt mig med att glädjas åt andras äventyr här nu ett tag.
Jo - men en ska känna för det, det blir väl tidsnog.Lite svårt att bara nöja mig med det. Men det är ku när andra får till det.
Jag tror det. det blir väldigt ensamt ibland bara.Jo - men en ska känna för det, det blir väl tidsnog.
Jag skulle tycka att det vore väldigt intressant att få läsa om ditt och ptrs tankar, erfarenheter och perspektiv på det hela! Tror det kan vara intressant och lärorikt för mångaJag tror det. det blir väldigt ensamt ibland bara.