Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Barn bits definitivtfunkar ytterst bra som bortförklaring om du av någon anledning (
) inte vill ge ut hela historien på jobbet.
Du har väl hund?
Så svulten nu så att jag höll på göra en mycket dum grej i dag.![]()
Nu har det visserligen övergått till ett blåmärke ser jag, vilket inte ser så bra ut att ha på kinden.
Yes, men det här var ett runt märke. Väldigt tydligt människo-igt.
Du har väl smink?Bara att sminka över eländet så gott det går och om nån frågar, så bet en 1-åring dig
![]()
worst case scenario så är det väl bara att säga som det är. Om någon faktiskt skulle vara orolig alltså
i ett sällsynt fall av att tänk efter nu så stoppade jag mig från att gör något som inte hade gått hem hos en kvinnlig bekant.Jaså?
i ett sällsynt fall av att tänk efter nu så stoppade jag mig från att gör något som inte hade gått hem hos en kvinnlig bekant.
sällan jag befinner mig i den situationen att jag behöver tänka efter. men i alla fall.Bra att du stoppade dig!
Var det sällsynt att du tänkte efter eller blev det formuleringsfel där?![]()
Låter kul men jag förstår inget.Skrev till vårt nattliga kvinnosällskap nu att om hon vill så ses jag gärna utan M![]()
Möjligheter öppnar nya möjligheter!Skrev till vårt nattliga kvinnosällskap nu att om hon vill så ses jag gärna utan M![]()
Låter kul men jag förstår inget.
Skrev till vårt nattliga kvinnosällskap nu att om hon vill så ses jag gärna utan M![]()
Är imponerad. Kollegan pratar med mig och är trevlig! Han kanske fattar hur illa han betedde sig![]()
Gud vad härligt!Hon sa ja. Eller rättare sagt, hon sa "Åh, jag tänkte precis på dig och så tog jag upp telefonen och såg att du skrivit. Ja!"
Oj vad fjärilar det blev nu!![]()