Dejtingtråden del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du har väl smink? ;) Bara att sminka över eländet så gott det går och om nån frågar, så bet en 1-åring dig :idea:

Blev en del smink! :angel: Det är inte första gången jag fått märken som är svåra att förklara på en arbetsplats. Vi har dessutom en uttalad policy att vi ska rapportera om vi misstänker att en kollega råkar illa ut eller inte mår bra. En policy som jag verkligen tycker om och även om det skulle vara sjukt pinsamt att berätta sanningen om chefen skulle fråga, så skulle jag ändå vara väldigt glad om han gjorde det. Mao - worst case scenario så är det väl bara att säga som det är. Om någon faktiskt skulle vara orolig alltså, och inte bara fråga "Vad har du gjort där?" För i så fall håller jag mig till 1-årings-storyn :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 337
· Visningar
145 784
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 806
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 447
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 31 32 33
Svar
658
· Visningar
19 583

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka