du förtår helt rättFast det går med att tolka det som att inte låta impulserna om att tänka "potentiellt ligg" få fäste i hjärnan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
du förtår helt rättFast det går med att tolka det som att inte låta impulserna om att tänka "potentiellt ligg" få fäste i hjärnan.
Vet inte om det är mer vuxet att halsa en flaska vin innan![]()
Jag måste förklara mig lite angående min fikaträff i dag.
Jag vill inte inleda något med henne för hon är en god vän och förstöra det för sex vill jag inte.
Hon ger många inviter på olika sätt, meddelanden som går att tolka åt vilket håll som helst.
Kroppsligt är det svårtolkat.
vad hon säger är även det svårtolkat.
Eftersom att jag inte får klart bländade klart grönt ljus så tar jag det som nej.
För ett halvåret sedan diskuterade jag inget av min sexulitet överhuvudtaget. inte alls.
jag har svårt att initiera någon fysisk kontakt överhuvudtaget. Och detta har sin grun i traumatiska upplevelser i skolan. Men 80-talet var en anna tid och det var i alla fall mitt fel och dina skor försvann för att du balbade, gå nu hem i snöslasket utan dom. Ni kan av detta kanske förstå vad jag blev utsatt för.
Jag vill inte såra någon eller att någon tar illa vid sig. aldrig. Men varför ska man vilja såra någon? Det är så lätt att göra i alla fall.
Men jag ska försöka tänka på er i fortsättningen.
Håll till godo. Bra att du inte har fått dåliga vibbar av mig. Jag vill inte ge några. Mår dåligt av att folk har tagit så illa vid sig.Vad fint av dig att förklara! Och jag har som sagt egentligen inte alls fått dåliga vibbar av dig som så men har nog lite svårt att tolka dig ibland. Men det kommer absolut vara lättare för mig när du förklarade nu, tack snälla![]()
Tror inte verkligheten skiljer sig så mycket från forum, men av någon anledning så är det mer okej på något vis att sexualisera män.
Det är mer okej på så vis att inte en kotte säger något när det sker. Vilket på sätt och vis är att okeja beteendet, men om man på något vis kan tolka in minsta lilla sexualisering av en kvinna, så talas det direkt om att det är unket, sunkigt, obehagligt.
Så tänkte min hjärna också. Jag tycker å ena sidan att Tranan får skämta så om han vill, men den typen av kommentarer ger också mina dåliga sidor (de negativa tankarna) vatten på sin kvarn angående att många gärna ser en vänskaplig gest som en sexuell invit. Och påminner även om att många känner att det är viktigt att vara sexuellt aktiv och att det är ett "problem" att inte få utlopp för detta.
Vilket är en del i att jag är såpass rädd för att vara otillräcklig i ett förhållande att jag många gånger på senare år hellre distanserat mig och backat om någon verkar intresserad än gett mig hän. Jag känner delvis igen mig i det @the_connemara skrev tidigare angående sin inställning till sex.
Jag är nog lite "emotionellt störd" av tidigare erfarenheter, så jag är inte facit för hur någon tolkar det.
Eh nä? Vi är ganska många som tex reagerat rätt mycket på @corzette inlägg som definitivt innehåller sexualisering av yngre män. Det är inte särskilt längesedan jag reagerade på det och skrev mina åsikter om hennes sätt att uttrycka sig.
Så att det bara skulle vara fritt fram för kvinnor att sexualisera män är ju inte riktigt rätt.
Nej, det som är hemskt och som jag reagerat på är ditt sätt att uttrycka dig om snubbar som inte ens är hälften så gamla som du.Ja det är ju jättehemskt att jag tycker att de jag sveper höger på är snygga![]()
Nej, det som är hemskt och som jag reagerat på är ditt sätt att uttrycka dig om snubbar som inte ens är hälften så gamla som du.
Alltså, du uttrycker sig väldigt objektifierande mot dessa snubbarna på ett rätt oskönt sätt och med tanke på åldersskillnad och ditt sätt att skriva så blir det sunkigt på samma sätt som när medelålders män raggar på knappt myndiga tjejer.Vad har åldern med saken å göra ? Det handlar om myndiga personer som bestämmer själva vad de vill eller inte vill göra... Det är ju inte så att de sveper höger själva under pistolhot... Eller kontaktar mej mot deras vilja...
Jag visst inte att vi hade "ålderskrav" på vilka man får stöta på...
Eller nej just de det finns ju inga såna krav...
Alltså, du uttrycker sig väldigt objektifierande mot dessa snubbarna på ett rätt oskönt sätt och med tanke på åldersskillnad och ditt sätt att skriva så blir det sunkigt på samma sätt som när medelålders män raggar på knappt myndiga tjejer.
Jag vet att du inte håller med, men det var iaf ett svar till @Gnist om att alla inte är okej med samma typ av beteende bara för att det råkar vara en kvinna som sexualiserar och uttrycker sig sunkigt.
Hur gör åldersskillnaden skillnad? Det borde väl vara uttrycken som är sunkiga oavsett ålder?Alltså, du uttrycker sig väldigt objektifierande mot dessa snubbarna på ett rätt oskönt sätt och med tanke på åldersskillnad och ditt sätt att skriva så blir det sunkigt på samma sätt som när medelålders män raggar på knappt myndiga tjejer.
Jag vet att du inte håller med, men det var iaf ett svar till @Gnist om att alla inte är okej med samma typ av beteende bara för att det råkar vara en kvinna som sexualiserar och uttrycker sig sunkigt.
Ikväll ska jag träffa min nya.. öh toyboy (hans egna ord) vi ska väl ha lite Netflix and chill
![]()
Apropå sunkiga uttryck, en av mina killkompisar kallar mina yngre älskare för lammisar (lammkött). Visserligen är den yngsta bara 2 år yngre än mig så uttrycket blir aningens komisktHade dom varit 10 år yngre hade hans skämtsamma uttryck nog skavt betydligt mer.
Eh nä? Vi är ganska många som tex reagerat rätt mycket på @corzette inlägg som definitivt innehåller sexualisering av yngre män. .
Nej, det som är hemskt och som jag reagerat på är ditt sätt att uttrycka dig om snubbar som inte ens är hälften så gamla som du.
Killaloe skrev:med tanke på åldersskillnad och ditt sätt att skriva så blir det sunkigt
Fast det är ju åldersskillnaden som du och andra reagerar mest på. Om inte så hade det ju inte funnits någon som helst anledning att betona åldersskillnaden gång på gång...
Hade @corzette skrivit exakt samma sak om en 54-årig man istället för om en 19-åring så hade garanterat reaktionerna uteblivit.