Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är nog inte singel längre. Konstigt nog är jag lite osäker på vad jag tycker om det. Alltså, jag var rätt nöjd med mitt liv innan samtidigt är jag kär i den här killen, jag vill vara med honom. Han är så fin.![]()
Hade ett sms från militären när jag kom hem från yogan
Har inte hört av honom på flera månader sen jag frågade om han testade sig regelbundet![]()
Tror inte att han känner att han behöver svara.Har skickat meddelandet nu i stil med ”detta kommer inte kunna bli något”. Han har läst, men inte svarat![]()
Tror inte att han känner att han behöver svara.
Jag förstår om han inte vill svara och det är inget jag kräver. Men vi har haft kontakt i ett halvår så det är ingen ”första dejt”-grejTror inte att han känner att han behöver svara.
Det håller jag fullständigt med om.Jag hade svarat på ett sånt meddelandeBara för att det inte blev något så kan man ju avsluta på ett trevligt sätt.
du känner nog dina löss på gången.Jag förstår om han inte vill svara och det är inget jag kräver. Men vi har haft kontakt i ett halvår så det är ingen ”första dejt”-grej![]()
Jag har egentligen inget att klaga på. Det är nog mycket att allt gått så fort och jag känner mig lite sårbar. Jag var nöjd med att vara singel, det fungerade för mig. Nu känner jag mig lite ute på hal is. Egentligen är relationen som sådan väldigt kravlös (å andra sidan är den också väldigt ny). Vi ses när vi har tid och möjlighet. Ibland blir det bara en bit mat innan jag ska jobba (vi jobbar helt olika tider).Utveckla gärna! För mig innebär att inte vara singel lite för mycket krav i nuläget. Tänker att jag borde fundera lite kring vad jag vill att det ska innebära att ha en relation innan jag ger mig in i en.
Jag och @the_connemara diskuterade detta på vår lilla road trip idag och kom fram till att det antagligen handlar om min ovilja till förändringar.
Känner igen mig. Varför ändra på ett vinnande koncept![]()
![]()