Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast använder någon kik till sina "vanliga" kontakter/vänner/släkt? Kik är ju anonymt och jag vill verkligen inte att nån ser när jag öppnats min kik eftersom flera på min lista har rätt avklädda profilbilder:p Ser absolut inte ut som listan på tex messenger;)
Jag använder bara kik till folk från dejtingsidor och liknande. Hur gör ni andra?

Jag vet inte om vissa använder den även för vänner. Den är väldigt snabb så kanske det. Jag använder den ibland bara och endast med någon från nätet. De jag har snackat med har haft normala bilder så det problemet har inte jag haft ;).
 
Har lite beslutsångest...har pratat med en jättetrevlig karl på HP ett tag och löst sagt att vi skulle träffas i helgen. Inget bestämt. Igår träffade jag han jag dejtat ett tag, som känns väldig oklar med vad han vill. Vi har inte setts på ett par veckor, bara hörts på sms. Men åh och bläh vad jag gillar den karln... har egentligen ingen lust att träffa någon annan...men är jätterädd att kära ner mig i någon som inte vill samma sak som jag. Så nu vet jag inte hur jag ska göra? Träffa andra och se hur det känns?
 
Har lite beslutsångest...har pratat med en jättetrevlig karl på HP ett tag och löst sagt att vi skulle träffas i helgen. Inget bestämt. Igår träffade jag han jag dejtat ett tag, som känns väldig oklar med vad han vill. Vi har inte setts på ett par veckor, bara hörts på sms. Men åh och bläh vad jag gillar den karln... har egentligen ingen lust att träffa någon annan...men är jätterädd att kära ner mig i någon som inte vill samma sak som jag. Så nu vet jag inte hur jag ska göra? Träffa andra och se hur det känns?
Träffa andra också är mitt råd. Förutsatt att du tycker det är kul att dejta då, och inte ser det som ett nödvändigt ont.
 
Mäklaren kom förbi med glass i går eftermiddag, han var snygg och trevlig IRL med... men aningens för mycket "på" tror jag.... äsch, varför kan jag aldrig vara nöjd?!!? :rofl: Jag hade ju redan nämnt att jag främst letar efter en KK, och han är definitivt en mycket bra kandidat. Men jag tror att jag har lite svårt för att gå igång på främmande människor "bara sådär", utan typ ett glas vin och lite flirtande först. Så vi hånglade lite, och sedan sa jag att det fick räcka för en första dejt. Haha, inte lika tuff i verkligheten som jag utger mig för tydligen... :p Men okej, vi får se nästa gång....

Sitter och väntar och hoppast på en middagsinvitation från italienaren, men känns inte som om det kommer komma... Han messar lite andra saker emellanåt, dock, så vi håller kontakten. :)
 
Jag har raderat min tinderprofil nu, tröttnade när jag aldrig fick kontakt med någon. Blev lite sänkt och kände mig som ett socialt miffo... Även om jag ibland också blev trött på "utbudet" och satt och bara svepte bort alla utan att eg titta så noga och kände mest "bort, bort, åh alldeles för många människor, lämna mig ifred!" :laugh:

@sorbifolia Jag håller tummarna att italienaren bjuder ut dig snart! Har lite uppdatering om "min" italienare också nu, smsade honom ang något krångel med majlen, varpå han skriver tillbaka typ vi löser det på måndag, ha en trevlig helg och så en puss-smiley!:love::confused::o:love: Hur ska jag tolka detta? Är italienare bara pussiga av sig eller ska jag ta det personligt (hoppas). Ska jag "pussa" tillbaka?
 
Jag har raderat min tinderprofil nu, tröttnade när jag aldrig fick kontakt med någon. Blev lite sänkt och kände mig som ett socialt miffo... Även om jag ibland också blev trött på "utbudet" och satt och bara svepte bort alla utan att eg titta så noga och kände mest "bort, bort, åh alldeles för många människor, lämna mig ifred!" :laugh:

@sorbifolia Jag håller tummarna att italienaren bjuder ut dig snart! Har lite uppdatering om "min" italienare också nu, smsade honom ang något krångel med majlen, varpå han skriver tillbaka typ vi löser det på måndag, ha en trevlig helg och så en puss-smiley!:love::confused::o:love: Hur ska jag tolka detta? Är italienare bara pussiga av sig eller ska jag ta det personligt (hoppas). Ska jag "pussa" tillbaka?

Tack, det hoppast jag med! Hmm, jag tror att vissa av dem kan vara lite «pussiga», men testa att skicka en puss tillbaka och se vad som händer....?
 
Nu har D åkt hem. Supermysig dejt med bad och matsäck vid havet :love: Sen åkte vi hem till mig och såg ett vänner-avsnitt och snackade.
Lyckades inte ta mod nog att kyssa honom, och han tog inte heller steget. Men en låång härlig kram blev det när han gick :) Ser fram emot fler dejter!
 
Me (on Tinder):
Söker killar på minst 20, helst över 25 år. Lägger stor vikt med mognadsgrad och personlighet.

Also me:
Den enligt Tinder 20 år gamla killen, som förvisso verkade omogen i sitt sätt, visade sig vara 02a (!). Jag avgår. :nailbiting: :arghh:
 
Me (on Tinder):
Söker killar på minst 20, helst över 25 år. Lägger stor vikt med mognadsgrad och personlighet.

Also me:
Den enligt Tinder 20 år gamla killen, som förvisso verkade omogen i sitt sätt, visade sig vara 02a (!). Jag avgår. :nailbiting::arghh:

Tror att det är extremt vanligt att folk ljuger om sin ålder på Tinder. Både uppåt och nedåt. En del är ärliga och skriver i texten att åldern är fel. Andra är det helt uppenbart utifrån bilderna att de inte har den ålder de skriver. Sjukt tröttsamt tycker jag...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
4 627
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
483
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
349
Senast: Sharpless
·
Mat Jag har alltid haft väldigt svårt för Aubergine men känner att jag vill lära mig att äta det. Dels för att det vore kul att odla och...
Svar
13
· Visningar
503
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp