Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag pendlar mellan att vara ledsen, arg och ha ångest. Jag fattar faktiskt ingenting. Varför hör han inte av sig? Om både han och jag hade känslor...

Jag ominstallerade min tinder igår för jag känner att jag behöver en dejt för att glömma denna lite snabbare. Då dök grannen såklart upp i flödet. Nya bilder och allt och med texten "söker seriöst". Det stod inte när jag och han matchade i maj. Så hur kommer det sig att han skriver det på tinder men säger till mig att han är rädd för förhållanden pga dåliga erfarenheter? Är det för att lättare få matchningar?

Jag tänker iallafall inte höra av mig till honom i nuläget (bara för att jag vill veta vad som hände). Det skulle göda hans ego. Att jag ska jaga honom.

Jag har iallafall svipat fingrarna av mig och har 5st jag börjat prata med. Ska försöka få till en dejt i helgen och sen bara umgås med kompisar, äta pizza och godis.
 
Jag pendlar mellan att vara ledsen, arg och ha ångest. Jag fattar faktiskt ingenting. Varför hör han inte av sig? Om både han och jag hade känslor...

Jag ominstallerade min tinder igår för jag känner att jag behöver en dejt för att glömma denna lite snabbare. Då dök grannen såklart upp i flödet. Nya bilder och allt och med texten "söker seriöst". Det stod inte när jag och han matchade i maj. Så hur kommer det sig att han skriver det på tinder men säger till mig att han är rädd för förhållanden pga dåliga erfarenheter? Är det för att lättare få matchningar?

Jag tänker iallafall inte höra av mig till honom i nuläget (bara för att jag vill veta vad som hände). Det skulle göda hans ego. Att jag ska jaga honom.

Jag har iallafall svipat fingrarna av mig och har 5st jag börjat prata med. Ska försöka få till en dejt i helgen och sen bara umgås med kompisar, äta pizza och godis.
Säg nej till de struliga. Det är inte värt det. Ut och dejta roliga och helt okomplicerade personer!
 
Säg nej till de struliga. Det är inte värt det. Ut och dejta roliga och helt okomplicerade personer!

Du får gärna berätta var man hittar såna ;).

Han verkade kul och okomlicerad. Han var väldigt lätt att prata svåra ämnen med när vi väl snackade. Men nu vet jag att han har issues. Synd bara att det behöver gå så långt tills man lär känna en person. Slös med tid och känslor.
 
Ni vet mitt livs diss igår. Han dök upp på mitt jobb på kvällen. Hade cyklat några mil. Väntat några timmar. Kikat in genom fönstren o försökt vinka till mig (jag jobbar typ i en bunker o tittar aldrig ut). Satt en blomma på min bil.

Blev så paff. Tur han bara verkat rakt igenom snäll så jag blev inte rädd då. Pratade lite. Lät honom försöka hitta hem själv 11 på kvällen utan batteri på mobilen. Kunde inte somna på 5 h och hade nattkollegan på snabbuppringning när jag gick ner från mitt sovloft på natten. I sådana lägen suger det fan att vara tjej oavsett hur harmlös killen verkar vara.

Förklarade läget idag och att jag inte ville ses mer och han köpte det helt verkar det som och avslutade med att jag var strange.

Tack @Bison, vi som bara pratar i telefon i nödlägen :heart
 
Ni vet mitt livs diss igår. Han dök upp på mitt jobb på kvällen. Hade cyklat några mil. Väntat några timmar. Kikat in genom fönstren o försökt vinka till mig (jag jobbar typ i en bunker o tittar aldrig ut). Satt en blomma på min bil.

Blev så paff. Tur han bara verkat rakt igenom snäll så jag blev inte rädd då. Pratade lite. Lät honom försöka hitta hem själv 11 på kvällen utan batteri på mobilen. Kunde inte somna på 5 h och hade nattkollegan på snabbuppringning när jag gick ner från mitt sovloft på natten. I sådana lägen suger det fan att vara tjej oavsett hur harmlös killen verkar vara.

Förklarade läget idag och att jag inte ville ses mer och han köpte det helt verkar det som och avslutade med att jag var strange.

Tack @Bison, vi som bara pratar i telefon i nödlägen :heart

Creepy eller så. Vet inte riktigt storyn.
 
Ni vet mitt livs diss igår. Han dök upp på mitt jobb på kvällen. Hade cyklat några mil. Väntat några timmar. Kikat in genom fönstren o försökt vinka till mig (jag jobbar typ i en bunker o tittar aldrig ut). Satt en blomma på min bil.

Blev så paff. Tur han bara verkat rakt igenom snäll så jag blev inte rädd då. Pratade lite. Lät honom försöka hitta hem själv 11 på kvällen utan batteri på mobilen. Kunde inte somna på 5 h och hade nattkollegan på snabbuppringning när jag gick ner från mitt sovloft på natten. I sådana lägen suger det fan att vara tjej oavsett hur harmlös killen verkar vara.

Förklarade läget idag och att jag inte ville ses mer och han köpte det helt verkar det som och avslutade med att jag var strange.

Tack @Bison, vi som bara pratar i telefon i nödlägen :heart
Fy, även om han nu verkade harmlös så är det ett ganska creepy sätt att bete sig på när man fortfarande är på ”lära känna”-stadiet. Hoppas han fattar nu och håller sig borta.
 
Ni vet mitt livs diss igår. Han dök upp på mitt jobb på kvällen. Hade cyklat några mil. Väntat några timmar. Kikat in genom fönstren o försökt vinka till mig (jag jobbar typ i en bunker o tittar aldrig ut). Satt en blomma på min bil.

Blev så paff. Tur han bara verkat rakt igenom snäll så jag blev inte rädd då. Pratade lite. Lät honom försöka hitta hem själv 11 på kvällen utan batteri på mobilen. Kunde inte somna på 5 h och hade nattkollegan på snabbuppringning när jag gick ner från mitt sovloft på natten. I sådana lägen suger det fan att vara tjej oavsett hur harmlös killen verkar vara.

Förklarade läget idag och att jag inte ville ses mer och han köpte det helt verkar det som och avslutade med att jag var strange.

Tack @Bison, vi som bara pratar i telefon i nödlägen :heart
Förstår att du blev uppskrämd (hade jag också blivit!), hela betendet skriker ju "jag har noll koll på normala gränser och kan få mig för precis vad som helst" :crazy: :nailbiting:
 
Till er alla, vi hade liksom bara träffats 2 gånger i helgen. Men ja han verkade helt harmlös o bara ha verkligen noll koll på hur beteendet uppfattas. Enbart därför jag faktiskt tog mig tid och formulera det lite vettigt också, kändes som liten risk för aggression och liten chans till att bidra till ett "aha".
 
Nu hörde grannen av sig och skrev att han förstår att jag dissat honom och ha ett bra liv typ. Jag svarar argt och sen är diskusionerna igång hela kvällen. Jag fick iallafall ur mig allt jag tycker och tänker om honom. Han försökte manipulera mig ikväll genom att få det till att saker va missförstånd, att vi båda gjort fel osv. Han skrev hur ledsen jag gjorde honom när jag berättade hur han sårat mig. Han tar inte åt sig utan får mig till den elaka.
Det slutade med att han blockade mig. Komiskt!

Fastän jag är upprörd så känns det bättre nu än tidigare. Jag hoppas att han mår lika piss nu som jag har gjort pga honom. Och jag har fått det bekräftat att han är en manipulativ dramaqueen fucking weirdo. Over and out. Nu går jag vidare.
 
Ska hem till Köpenhamn ikväll men har tyvärr lite oro i magen. Jag vet att jag har jobbat mycket, han har jobbat lika mycket och jag är dessutom lite PMSig trots spiralen. Och så ska jag flyga i morgon så den allmänna ångestnivån är rätt förhöjd. Men det känns lite som han tappat sugen. Jag tror han blev sur för något jag skrev, och efter det har han varit lite kortfattad. Blä för det. Hoppas att det är hjärnspöken bara.
Bara hjärnspöken alltihop! Han har varit supergullig och verkligen kärleksfull. Men han har fått en rad dåliga besked, bl a att han förväntas jobba nästan varje helg, så det har tagit mycket tid och energi att försöka få ordning på det. Jag jobbar tyvärr också för mycket så det kommer bli knepigt att hitta mer tid än ett dygn i taget...
 
Här går det tydligen åt helvete och det gör vidrigt ont i själen, men sånt läker ju förr eller senare så det är bara att bryta ihop, må skit och komma igen.
 
Bara hjärnspöken alltihop! Han har varit supergullig och verkligen kärleksfull. Men han har fått en rad dåliga besked, bl a att han förväntas jobba nästan varje helg, så det har tagit mycket tid och energi att försöka få ordning på det. Jag jobbar tyvärr också för mycket så det kommer bli knepigt att hitta mer tid än ett dygn i taget...

Skönt att det inte var något mer än så.
Tycker det kan vara svårt i skrift att läsa av varandra, så lite avstånd på det och massa känslor...
Ses ett helt dygn låter som rena lyxen för mig 😂
Jag är glad för ett hej och en puss på rasten.
 
Avdelningen konstigt folk. Jag fick en flirt och en gilla på en av mina bilder på HP från en karl som såg riktigt trevlig ut. Flirtade tillbaka och gillade hans ena bild. Han var in på min sida igen flera gånger. Jag skrev ett mail, han läser det...och blockar mig 😂 jag skrev verkligen inget konstigt så att han behövde blocka mig av den anledningen 🙄
 
Avdelningen konstigt folk. Jag fick en flirt och en gilla på en av mina bilder på HP från en karl som såg riktigt trevlig ut. Flirtade tillbaka och gillade hans ena bild. Han var in på min sida igen flera gånger. Jag skrev ett mail, han läser det...och blockar mig 😂 jag skrev verkligen inget konstigt så att han behövde blocka mig av den anledningen 🙄
Särskrev? Blandade ihop de och dem? :D
Skämt åsido, mysko 🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Personen i fråga fyller 70 om ett tag. Dricker ingen alkohol, kan ej åka bort till följd av hälsan inte ens inom staden hen bor i. Det...
Svar
15
· Visningar
683
Senast: Pilot
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
16 17 18
Svar
350
· Visningar
21 817
Senast: Human
·
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
88 89 90
Svar
1 795
· Visningar
93 322
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 124
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp