Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns som att jag är på väg ner under isen, senaste veckorna har ensamheten varit så påtaglig :(

Är normalt sett väldigt nöjd med mitt eget sällskap men nu gnager något i mig.. saknar att få skratta med någon, somna i någons knä, dela en vanlig middag med någon.. ja, ni fattar.

Dilemmat blir att jag inte vill dejta när jag känner såhär, litar inte riktigt på mig själv liksom.
 
Ja, inte är den rolig inte, men han ringde och menade på att han nog överdrivit och vi ska tydligen prata.. Kanske ikväll enligt honom, men än har jag inte hört något och jag vet inte vad det slutar med, men nån form av avslut blir det ju och såna är bra. Enklare att gå vidare sen, oavsett vad man går vidare mot.

Jag håller med.
Innan jag fick ett avslut med grannen igår hade jag mycket ångest, men nu efter att vi pratat är jag bara ledsen. Jag föredrar att vara ledsen framför ångest alla dagar. Lättare att gå vidare då man blir mindre ledsen varje dag som går.
 
Avdelningen konstigt folk. Jag fick en flirt och en gilla på en av mina bilder på HP från en karl som såg riktigt trevlig ut. Flirtade tillbaka och gillade hans ena bild. Han var in på min sida igen flera gånger. Jag skrev ett mail, han läser det...och blockar mig 😂 jag skrev verkligen inget konstigt så att han behövde blocka mig av den anledningen 🙄

Haha, knepig människa... men, ser man att någon blockat en på hp? Hur syns det?
 
Igår lämnade jag mitt nummer på ett kvitto till en bartender, får se om det leder till någonting :cool: chansen att han minns mig i vimlet är dock typ noll, men friskt vågat hälften vunnet!
Inte för att vara taskig, men från en som jobbat i bar vet jag att sådant sällan tas seriöst, har t o m haft kollegor som tävlat om vem som fick mest telefonnummer. Men hoppas din bartender är en trevlig typ, de finns de också även om de tyvärr är sällsynta...
 
Haha, knepig människa... men, ser man att någon blockat en på hp? Hur syns det?

Bara om en har skrivit mail till den tror jag. Eller rättare sagt så står det typ ’denna medlem finns inte längre, den kan vara avaktiverad, avstängd eller så har du blockerat den eller den dig’. Jag vet dock att om medlemmen är avstängd så står det det bara, samma om den pausat, så kvarstår att han har blockerat mig (eftersom jag inte har blockerat honom).
 
Bara om en har skrivit mail till den tror jag. Eller rättare sagt så står det typ ’denna medlem finns inte längre, den kan vara avaktiverad, avstängd eller så har du blockerat den eller den dig’. Jag vet dock att om medlemmen är avstängd så står det det bara, samma om den pausat, så kvarstår att han har blockerat mig (eftersom jag inte har blockerat honom).

Aha, okej då förstår jag :) Ingen har blockat mig, vad jag vet, men har blockat ett par killar själv.
 
Inte för att vara taskig, men från en som jobbat i bar vet jag att sådant sällan tas seriöst, har t o m haft kollegor som tävlat om vem som fick mest telefonnummer. Men hoppas din bartender är en trevlig typ, de finns de också även om de tyvärr är sällsynta...
Jag jobbar också i bar så att jag är väl medveten om att jag inte direkt har oddsen på min sida. Tror knappast det har att göra med om han är trevlig eller ej om han skulle höra av sig eller låta bli :)
 
Jag jobbar också i bar så att jag är väl medveten om att jag inte direkt har oddsen på min sida. Tror knappast det har att göra med om han är trevlig eller ej om han skulle höra av sig eller låta bli :)
Nej såklart, jag menade att om han hör av sig hoppas jag han är trevlig. I min erfarenhet är många (manliga)bartenders as tyvärr...
 
Skönt att det inte var något mer än så.
Tycker det kan vara svårt i skrift att läsa av varandra, så lite avstånd på det och massa känslor...
Ses ett helt dygn låter som rena lyxen för mig 😂
Jag är glad för ett hej och en puss på rasten.
Ja det blir knepigt med text ibland...

Ni har istället möjlighet att ses oftare. Jag och Köpenhamn ses ju som mest varannan vecka. Nu dröjer det kanske en månad tills jag är barnfri en helgdag, så ska vi ses blir det kyskt och hos mig.
 
Ja det blir knepigt med text ibland...

Ni har istället möjlighet att ses oftare. Jag och Köpenhamn ses ju som mest varannan vecka. Nu dröjer det kanske en månad tills jag är barnfri en helgdag, så ska vi ses blir det kyskt och hos mig.

Är dessvärre väldigt kyskt här med eftersom vi nästan bara ses när jag är i tjänst.
Sover hos honom när jag har överliggning men då kommer jag på kvällen och börjar igen vid 05 😴😴😴
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Personen i fråga fyller 70 om ett tag. Dricker ingen alkohol, kan ej åka bort till följd av hälsan inte ens inom staden hen bor i. Det...
Svar
15
· Visningar
685
Senast: Pilot
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
16 17 18
Svar
350
· Visningar
21 881
Senast: Human
·
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
88 89 90
Svar
1 796
· Visningar
93 548
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 125
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp