Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är dessvärre väldigt kyskt här med eftersom vi nästan bara ses när jag är i tjänst.
Sover hos honom när jag har överliggning men då kommer jag på kvällen och börjar igen vid 05 😴😴😴
Kyskt är tristare men jag gillar också att lajva förhållande ibland. En promenad, äta ute eller så. Fast det är ännu bättre att blanda in sex i det hela...
 
Kyskt är tristare men jag gillar också att lajva förhållande ibland. En promenad, äta ute eller så. Fast det är ännu bättre att blanda in sex i det hela...

Ja, vi har jättetrevligt när vi ses, men klart jag längtar efter mer tid och närhet.
Rubenoch jag är på väg ner nu. Blir några timmar med barnet innan hen åker till mamma. Sen har vi äntligen tid för varandra 😍
 
Ni som använder Tinder. Brukar ni använda Toppval där de snyggaste och populäraste killarna visas ? :confused:
Har alldeles för litet urval här så det behövs inte ^^ bläddrar igenom alla på typ tre minuter.
Är det förresten samma sak som rutan som dyker upp med uppmaningen ”här är dina toppval för superlike”? Tror verkligen inte på den med tanke på att jag brukar ha svept nej på typ fyra av fem innan rutan dyker upp.
 
Har alldeles för litet urval här så det behövs inte ^^ bläddrar igenom alla på typ tre minuter.
Är det förresten samma sak som rutan som dyker upp med uppmaningen ”här är dina toppval för superlike”? Tror verkligen inte på den med tanke på att jag brukar ha svept nej på typ fyra av fem innan rutan dyker upp.
Samma för mig. Jag swipar ju utanför mina 160 km. Annars blir det bara några swipe om dagen... Så mina toppval är nästan enbart de som bor utanför 160km.
Tror inte det är samma. Eller menar du rutan där man får en gratis superlike ?
 
Samma för mig. Jag swipar ju utanför mina 160 km. Annars blir det bara några swipe om dagen... Så mina toppval är nästan enbart de som bor utanför 160km.
Tror inte det är samma. Eller menar du rutan där man får en gratis superlike ?
Precis, tänkte på gratis superlike. Förstår inte vad det är baserat på för det är som sagt aldrig någon jag skulle vilja ge en superlike, de flesta har jag redan tryckt nej på och jag har bara använt superlike tre gånger pga att jag råkat komma åt knappen
 
Precis, tänkte på gratis superlike. Förstår inte vad det är baserat på för det är som sagt aldrig någon jag skulle vilja ge en superlike, de flesta har jag redan tryckt nej på och jag har bara använt superlike tre gånger pga att jag råkat komma åt knappen

Jag fick inte upp samma personer där som i Toppval. Så verkar inte baseras på samma... Har du swipat slut där du bor så har väl inte Tinder lika stort urval och då blir det inte lika intressanta val kanske :).
Både toppval och gratis superlike verkar anta att jag gillar blondiner iaf... alla är typ det :D
 
Avbokade kväll med E, träffade honom i fredags och var med bästis igår. Där tar min sociala lust slut...

Han skrev och frågade om det var något han gjort eftersom han tycker jag känts off på sistone. Har inte själv uppfattat detta...

Men har nytt hektiskt jobb med tiiidiga mornar plus väntar besked från läkare på onsdag så känner mig uppstressad över det, det kanske skiner igenom trots jag försökt att inte tänka på det?
 
Avbokade kväll med E, träffade honom i fredags och var med bästis igår. Där tar min sociala lust slut...

Han skrev och frågade om det var något han gjort eftersom han tycker jag känts off på sistone. Har inte själv uppfattat detta...

Men har nytt hektiskt jobb med tiiidiga mornar plus väntar besked från läkare på onsdag så känner mig uppstressad över det, det kanske skiner igenom trots jag försökt att inte tänka på det?
Ajdå, ang läkaren. Något allvarligt?
 
Ajdå, ang läkaren. Något allvarligt?

Har varit och röntgat öron/huvud.
De pratade något om att det kan vandra upp bakterier osv...
Har haft öroninflammationer och yrsel varje förkylning nu :(

Så eventuellt operation... :arghh: (opererad när jag var 9 år också...)
 
Har varit och röntgat öron/huvud.
De pratade något om att det kan vandra upp bakterier osv...
Har haft öroninflammationer och yrsel varje förkylning nu :(

Så eventuellt operation... :arghh: (opererad när jag var 9 år också...)

Nämen :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
253
· Visningar
16 967
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
76 77 78
Svar
1 557
· Visningar
81 976
Senast: Fille
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 012
Senast: DeCloe
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 010
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp