Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
L var supergullig som vanligt. Jag var lite avståndstagande och frånvarande.
Winnerbäcks Tvivel beskriver mitt liv väldigt bra, refrängen är som tagen ur mitt liv, borde tatuera in den 😒😂

På tal om utseende. L såg ut som Dexter i somras när han hade skäggstubb och lite längre hår.
Nu har kortare hår, vi driver lite med honom och säger mein furher 😂
Har ett snyggt, välvårdat skägg, typ som detta
Full-beard-for-diamond-face-styles1.jpg

Är blond, blåögd, drygt 180 cm, bredaxlad och välbyggd.
Skitsnyggt imo 😍
 
Kul att få utseendebeskrivningar av dem ni dejtar! :)

Vi har skrivit om det tidigare minns jag, men jag behöver friska upp minnet... har ni några tips på bra första-dejten-aktiviteter? :) Då min ev dejt har en bit att åka (han skrev att han kunde komma till mig) får det gärna vara något mer än t ex promenad + äta mat typ :) även fast det är trevligt förstås.
 
Tjejen jag dejtar nu är kortare än mig, typ 165 cm, är lite rund och har kort rött hår och grå ögon. Jag dras verkligen till tjejer med rött hår och har bara varit tillsammans med rödhåriga tjejer. Behöver inte vara naturligt rött hår, fint ändå. Har bara dejtat tjejer som är kortare än mig, är 170 cm lång, så känns naturligt att hon är lite kortare.
Hon är vacker! :love:
 
Kul att få utseendebeskrivningar av dem ni dejtar! :)

Vi har skrivit om det tidigare minns jag, men jag behöver friska upp minnet... har ni några tips på bra första-dejten-aktiviteter? :) Då min ev dejt har en bit att åka (han skrev att han kunde komma till mig) får det gärna vara något mer än t ex promenad + äta mat typ :) även fast det är trevligt förstås.
Har ni några gemensamma intressen? Gå på någon utställning?
 
Kul att få utseendebeskrivningar av dem ni dejtar! :)

Vi har skrivit om det tidigare minns jag, men jag behöver friska upp minnet... har ni några tips på bra första-dejten-aktiviteter? :) Då min ev dejt har en bit att åka (han skrev att han kunde komma till mig) får det gärna vara något mer än t ex promenad + äta mat typ :) även fast det är trevligt förstås.
Saker man kan prata samtidigt som man gör (typ inte bio). Kanske någon utställning/museum eller liknande? Lagom rörligt :)
 
Jag fick en egen nyckel till L igår :)
Skönt att jag kan komma och gå som jag vill och slipper vara beroende av hans arbetstider.
Idag var jag kvar ett par timmar, disksde, städade köket, fluffade kuddar osv, pedant much 😂
Han blev iaf väldigt glad när han kom hem.
 
Kul att få utseendebeskrivningar av dem ni dejtar! :)

Vi har skrivit om det tidigare minns jag, men jag behöver friska upp minnet... har ni några tips på bra första-dejten-aktiviteter? :) Då min ev dejt har en bit att åka (han skrev att han kunde komma till mig) får det gärna vara något mer än t ex promenad + äta mat typ :) även fast det är trevligt förstås.
Bowling eller biljard tycker jag är lämpliga aktiviteter som första dejt - något att göra samtidigt som man kan prata.
 
Kul att få utseendebeskrivningar av dem ni dejtar! :)

Vi har skrivit om det tidigare minns jag, men jag behöver friska upp minnet... har ni några tips på bra första-dejten-aktiviteter? :) Då min ev dejt har en bit att åka (han skrev att han kunde komma till mig) får det gärna vara något mer än t ex promenad + äta mat typ :) även fast det är trevligt förstås.

Musik quiz! Det hade jag tyckt varit skitkul!
 
Har ni några gemensamma intressen? Gå på någon utställning?

Ja, det verkar det som om vi har :) Vi gillar båda att vara ute och campa, vandra och cykla, laga mat över öppen eld/på stormkök osv. Fast det är väl det jag vet ungefär och känner att jag vill inte dra iväg för långt ut i skogen på första dejten... Utställningar finns det väldigt ont om här där jag bor är jag rädd... Tack för tips :)

@Masqueradee @starcraft @Bison Tack för tipsen, jo något sånt hade ju varit bra, finns som sagt bara lite ont om aktiviteter här... men något ska det väl finnas!
 
Ja, det verkar det som om vi har :) Vi gillar båda att vara ute och campa, vandra och cykla, laga mat över öppen eld/på stormkök osv. Fast det är väl det jag vet ungefär och känner att jag vill inte dra iväg för långt ut i skogen på första dejten... Utställningar finns det väldigt ont om här där jag bor är jag rädd... Tack för tips :)

@Masqueradee @starcraft @Bison Tack för tipsen, jo något sånt hade ju varit bra, finns som sagt bara lite ont om aktiviteter här... men något ska det väl finnas!
Kan ni inte ha något picknickliknande någonstans? Tänker att det blir lite som att vara ute och campa fast mer dejtinganpassat :p
 
Måste bara säga det.
Att Bumble är ett skämt. Swipade på typ 10 stycken sen var det slut... Kanske swipade höger på 2 av dom. :laugh:
 
Var på jättemysig dejt igår. Enkelt och okomplicerat så där som det borde vara (fast jag är expert på att hitta de där struliga karlarna). Vi ska ses igen på fredag. Kändes oväntat bra trots att han inte alls är den typ jag brukar falla för. Han är dock ute efter ”den stora kärleken” typ vilket mest ger mig prestationsångest. Men vi får se 😊
 
Har en kollega som jag känt sen gymnasiet. Vi hade utbildning igår och pratade en del. Han berättade lite i förbifarten att jag matchat på Tinder med en kompis till honom. Kompisen hade frågat om mig och kollegan avrådde pga att jag är hopplös med killar, tröttnar på allt och alla och kommer välja min häst först.
Tack för hjälpen gamle vän 😒😂
 
Har en kollega som jag känt sen gymnasiet. Vi hade utbildning igår och pratade en del. Han berättade lite i förbifarten att jag matchat på Tinder med en kompis till honom. Kompisen hade frågat om mig och kollegan avrådde pga att jag är hopplös med killar, tröttnar på allt och alla och kommer välja min häst först.
Tack för hjälpen gamle vän 😒😂

Haha väldigt hjälpsam :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Personen i fråga fyller 70 om ett tag. Dricker ingen alkohol, kan ej åka bort till följd av hälsan inte ens inom staden hen bor i. Det...
Svar
15
· Visningar
767
Senast: Pilot
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
20 21 22
Svar
426
· Visningar
26 483
Skola & Jobb En av grannarna ska ta studenten. Hon kom över och bjöd in oss. Det var trevligt. Vi snackade lite om just att ta studenten. Ska det...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
2 886
Senast: Halcyon
·
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
96 97 98
Svar
1 954
· Visningar
104 623
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp