Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 37

Nu har vi pratat i telefonen några gånger, Stockholmaren kan vi kalla honom pga bred dialekt.
Har verkligen fått en helt annan bild av honom nu vad han är för typ. Trodde han va lite fuckboy men verkar ha haft helt fel.
Han verkar ha jobbat typ dygnet runt 🙈

Känner mig glad o får en massa energi efter vi pratat 🥰
Men får se, han kommer hit på fredag.
 
Tindertjejen har inte skrivit något sedan jag ställde in. Inte så konstigt förstås. Jag har inte skrivit något heller… så kanske bara låter det vara?
Jag känner inte att jag saknar det, känner inte att jag saknar henne. Så då är det nog lika bra.
 
Kan ni ta en promenad som du vet längden på, och om det känns bra typ fortsätta promenera, eller nåt? 😁 tänker då hinner du få ett hum om han är hemsk eller inte!
Han vill komma hem till mig.. Vi skulle kunna ta en liten promenad men jag brukar känna direkt om det är hemskt eller inte. 🙈
 
Jag ska på bio på tisdag, ger detta en sista chans nu, vi återkommer liksom alltid till varandra av nån anledning. Men båda är urusla på kommunicera...
1000031541.jpg


Annars träffade jag B i veckan (som vän då) vi såg film, men jag märker att han fortfarande tycker om mig, vill gärna ta på mig, tittar på mig och det har känts okej tidigare, men nu kändes det rätt off, ska ta upp det med honom!
 
Nä blev inget ligga den här helgen, H är verkligen hopplös.

Ska bli intressant att se om det blir någon repris med T, jag passerar hans lägenhet (inom typ 300 meter) två barnfria dagar veckan som kommer (inte avsiktligt utan på väg hem från tjänsteresor) och jag har berättat det. Ska påminna sen.
 
Han vill komma hem till mig.. Vi skulle kunna ta en liten promenad men jag brukar känna direkt om det är hemskt eller inte. 🙈
Jag tycker absolut inte att ni ska ses hos dig första gången, det är farligt. Visar han sig vara farlig så vet han precis var du bor.

Det är under inga omständigheter hans plats att bestämma att han ska få komma hem till dig. Punkt slut och så var det med den saken. Skulle han propsa så är det en enorm (!) röd flagga. Så föreslå att ni tar en promenad!
 
Jag tycker absolut inte att ni ska ses hos dig första gången, det är farligt. Visar han sig vara farlig så vet han precis var du bor.

Det är under inga omständigheter hans plats att bestämma att han ska få komma hem till dig. Punkt slut och så var det med den saken. Skulle han propsa så är det en enorm (!) röd flagga. Så föreslå att ni tar en promenad!
Högst troligt så kommer vi inte ses ändå så jag tänker att det är lugnt. 😁 Jag har gjort många dumma saker under min ”dejtingkarriär” men jag försöker bättra mig. 😅
 
@mysboll jag håller med resten. Träffas ute, för promenad eller en fika. Är det seriöst dejtande han är ute efter så ska han vara okej med det. Min erfarenhet säger att killar som vill komma hem till en på en gång vill ligga, och vet att det är svårare att säga nej (men också att få ut honom om det är så illa) när man är hemma än om man är ute. Lite som "du tackade ja till en drink = du vill ligga" enligt deras logik.
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 965
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
464
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
737
Senast: Pritchel
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
632
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp