Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 37

Fick spontant tanken att om nakenbilder skickas när man bestämt att ses (även om det inte är något jag känner igen från min vänkrets eller andra jag pratar nätdejting med) så kan det vara för att man tänker att dejt = kan leda till sex då eller senare = vill säkerställa att mannen vet hur man ser ut och inte blir besviken eller avvisar.

På samma sätt som att min erfarenhet är att många kvinnor hellre lägger upp mindre smickrande bilder i sin profil för att verkligen vara säker att mannen inte kommer bli besviken (med tanke på t.ex. männens största rädsla vid dejting att hon ska visa sig vara tjock O_o:wtf:) medan många män gör tvärtom och slänger upp 10 år gamla bilder eller bara bilder från den där enda gången någonsin de har kostym på sig.

(Väldigt generaliserande och heterocentrerat och det finns såklart alla varianter... ni fattar )

Med det sagt tror jag knappt någonsin jag träffat någon utan att ha utbytt intima bilder innan. :o
 
Jag tänker som så att om jag känner att jag skulle vilja skicka en nakenbild (och det är något som motparten också önskar få) så gör jag det. Jag skickar inte bilder på önskemål för att den andra vill att jag ska det. Jag tänker att det är vanskligt om jag gör saker för att den andra vill det "och det inte gör mig något att göra det", när det kommer till sexualitet så ska det bara vara saker som jag verkligen, verkligen vill. Det är så lätt att halka in i att göra saker för andras skull och gränserna mellan vad jag vill och vad jag bara gör ändå för att det är obekvämt att låta bli blir så suddiga annars.


Folk som tjatar får inga bilder.
 
Jag skickade mkt naket förr, men nu är jag såpass gammal att jag vet vem jag är och vad jag mår bra av. Och för mig är det att träffas först, och så kan det kanske komma en bild när jag ändå badar när vi legat några gånger och jag förhört mig om det skulle vara uppskattat. Sedan har jag några gamla bekantskaper där det är allt vi gör, skickar naket till varandra, men vi har ju träffats innan, så det handlar mer om att vi vill hålla igång något.
 
Det här är ett fint exempel på vad många verkar tycka är lockande

Han "Hallå"
Jag "Hej"
Han "Har du kik"
Jag "Nej"
Han " Vill du ses"
Jag "Efter denna givande konversation menar du?
Han "Bara undrar om det finns något intresse. Vi kan prata vidare om du tror att det kan bli något"

🙄😒
Jag vet iallafall inte vart man hittar ett intresse i "Hallå" :banghead:
 
Det här är ett fint exempel på vad många verkar tycka är lockande

Han "Hallå"
Jag "Hej"
Han "Har du kik"
Jag "Nej"
Han " Vill du ses"
Jag "Efter denna givande konversation menar du?
Han "Bara undrar om det finns något intresse. Vi kan prata vidare om du tror att det kan bli något"

🙄😒
Jag vet iallafall inte vart man hittar ett intresse i "Hallå" :banghead:
Fanns ju massor att bygga vidare på där, konstigt att du inte nappade.
 
Jag fick nu veta att det som är bra med kik är att man kan skicka bilder.
Exakt den anledningen att jag inte har kik. Jag vill inte ha penisar i min telefon. Och jag tänker inte heller skicka bilder på tal om pågående samtal i tråden.
Nej jag tänker samma, vill de byta så betyder de att de vill skicka eller att jag ska skicka bilder och det är jag inte så intresserad av.
 
Det här är ett fint exempel på vad många verkar tycka är lockande

Han "Hallå"
Jag "Hej"
Han "Har du kik"
Jag "Nej"
Han " Vill du ses"
Jag "Efter denna givande konversation menar du?
Han "Bara undrar om det finns något intresse. Vi kan prata vidare om du tror att det kan bli något"

🙄😒
Jag vet iallafall inte vart man hittar ett intresse i "Hallå" :banghead:
Klassiker, jag vägrar kik av just den anledningen, alla dicpics och krav på motprestationer.
 
Klassiker, jag vägrar kik av just den anledningen, alla dicpics och krav på motprestationer.

Ja. Jag har haft kik men allt det har handlat om har varit att skicka oönskade bilder eller försöka tigga till sig antingen bilder eller sexsnack så dom kan sitta och roa sig lite.
Tack men nej tack, Im to old for that shit.
Har öppnat mitt konto igen och en som skickade meddelande idag skrev "Kurvig? 😉"
Brydde mig inte om att svara.
🙄 Jösses
 
Det händer att jag skickar (rätt oskyldiga) intima bilder. Men inte oombedd, och absolut inte om nån tjatar på mig. Plus att jag inte vill ha oombedda dickpics, har hittills klarat mig tackolov. Såna som tjatar om bikinibilder brukar ge sig rätt kvickt om jag tycker de ska skicka badbyxbilder först.
 
Ni som skickar intima/naknabilder, är det något som ger er något? Gör ni det för er egen skull?

Jag har tagit en del bilder där jag är lite naken som jag absolut skapade pga att dom var som konstverk för min egen skull. Men dom är mer läskiga/obehagliga än sexiga. :laugh:
 
Jag har tagit en del bilder där jag är lite naken som jag absolut skapade pga att dom var som konstverk för min egen skull. Men dom är mer läskiga/obehagliga än sexiga. :laugh:
Jag tänkte mer på intima bilder som skickas till en dejt eller då någon som man chattar med i detta syfte.
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 965
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
464
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
737
Senast: Pritchel
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
632
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp