Dejtingtråden del 37

Komplimanger är verkligen jättesvårt tycker jag. Kommer den från rätt person börjar jag genast övertänka och svabba i mig så jag nästan får ont i huvudet. Kommer den från fel person blir jag bara sur. Så otroligt omoget av mig.
Rätt person: "Snygg tröja"
jag (inuti): Åh vad han är ljuvlig som ser mig och sen är jag glad hela dagen
Fel person: "Snygg tröja"
Jag inte ens inuti: Vafandårå, brukar jag har fula tröjor eller?
 
När vi ändå är inne på komplimanger 😁
Igår sa han att jag är vacker ❤️
Jag känner mig aldrig vacker, söt, snygg osv men inte vacker 😅
Men det gjorde mig glad, speciellt eftersom han bara ser mig arbetsklädd, svarta byxor, med knäskydd och alltid skitiga och en svart långärmad tröja, kanske inte det vackraste klädvalet.
Jag har kvar en del ärr i ansiktet efter min olycka, jag kan ibland känna att det är jobbigt, speciellt när jag blir lite solbränd och de blir mer framträdande.
Sminkar mig ytterst sparsamt på jobbet, mascara typ för att maskera att jag sover fem timmar per natt 🙄😆
Men ja, jag blev glad.
Blir glad varje gång jag ser honom faktiskt 😁
Imorgon ska vi ses utanför jobbet, ser fram emot det jättemycket 😍
 
Känner mig som världens tråkigaste när någon frågar om mina intressen. Klappa hunden, klappa katterna, ligga på soffan och att få vara ifred. Det är typ mina intressen 😅 Ska snart gå in i mitt ”sommar-ide” då jag håller mig inomhus pga sol och värme, får se om jag hinner få till en dejt innan dess 😅
 
Känner mig som världens tråkigaste när någon frågar om mina intressen. Klappa hunden, klappa katterna, ligga på soffan och att få vara ifred. Det är typ mina intressen 😅 Ska snart gå in i mitt ”sommar-ide” då jag håller mig inomhus pga sol och värme, får se om jag hinner få till en dejt innan dess 😅

Du får leta efter en gamer. :cool:
Mitt ex var suverän ihop med hästliv, jag kommer hem sent på kvällen, han hade varit hemma vid datorn och inte saknat mig ett dugg. Om jag påminde honom om tiden kunde han ha mat redo också. :heart

Väldigt behagligt att bara samexistera när han spelade och jag satt i soffan med en bok. (Finns på västkusten och är fortfarande singel, om någon är intresserad. Älskar katter, bra med alla typer av djur. Dock så förtjust i folk i grupp. :rofl:)
 
Du får leta efter en gamer. :cool:
Mitt ex var suverän ihop med hästliv, jag kommer hem sent på kvällen, han hade varit hemma vid datorn och inte saknat mig ett dugg. Om jag påminde honom om tiden kunde han ha mat redo också. :heart

Väldigt behagligt att bara samexistera när han spelade och jag satt i soffan med en bok. (Finns på västkusten och är fortfarande singel, om någon är intresserad. Älskar katter, bra med alla typer av djur. Dock så förtjust i folk i grupp. :rofl:)
Vill absolut inte ha en gamer, tycker det är oattraktivt. Jag vill absolut umgås men inte heller lämna mitt hem. Och vill inte heller bo ihop 😅 Tror ekvationen blir svår…🤣
 
Ja gillar att vara aktiv.
Skulle vilja hitta någon som vill hitta på saker ihop men såklart även bingea serier. Helst efter en kanske gjort något fysiskt 🙂

Sen uppskattar jag att ha olika intressen så jag får vara ifred med mitt också 😁

Har bara en jag skriver med sen jag gjorde inlägget i FB gruppen (som är för friluffsare)
Han skrev för 2 veckor att han skulle hit i veckan men i måndags skrev han att de inte blir så 😅 så ja. De är dött på dejtingefronten för mig.
Han dela även en hemsk cover på sound of silence med Disturbed(?!) så jag vetefan alltså…. :yuck:
 
Ja gillar att vara aktiv.
Skulle vilja hitta någon som vill hitta på saker ihop men såklart även bingea serier. Helst efter en kanske gjort något fysiskt 🙂

Sen uppskattar jag att ha olika intressen så jag får vara ifred med mitt också 😁

Har bara en jag skriver med sen jag gjorde inlägget i FB gruppen (som är för friluffsare)
Han skrev för 2 veckor att han skulle hit i veckan men i måndags skrev han att de inte blir så 😅 så ja. De är dött på dejtingefronten för mig.
Han dela även en hemsk cover på sound of silence med Disturbed(?!) så jag vetefan alltså…. :yuck:
Haha tur vi inte dejtar, det är en låt som ligger på en av mina få spellistor på Spotify 😂
 
Ja gillar att vara aktiv.
Skulle vilja hitta någon som vill hitta på saker ihop men såklart även bingea serier. Helst efter en kanske gjort något fysiskt 🙂

Sen uppskattar jag att ha olika intressen så jag får vara ifred med mitt också 😁

Har bara en jag skriver med sen jag gjorde inlägget i FB gruppen (som är för friluffsare)
Han skrev för 2 veckor att han skulle hit i veckan men i måndags skrev han att de inte blir så 😅 så ja. De är dött på dejtingefronten för mig.
Han dela även en hemsk cover på sound of silence med Disturbed(?!) så jag vetefan alltså…. :yuck:

Hahaha, det är en av mina favoritlåtar 😂
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 550
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
401
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
556
Senast: Krystalline
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp