Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 37

Väldigt okomplicerat med den söta på jobbet. Vi är helt överens om att inte vara fysiska där, det är trots allt en arbetsplats, inget högstadie. Dessutom är jag ledare, inte för honom men vill ändå vara lite professionell 😄
Vi småpratar lite när vi ses och det är trevligt 😊
 
Kom iväg på den där promenaddejten från hinge härom veckan. Trevlig prick, så vi ska ses igen. Tanken var att ses i onsdags för frukost, men på tisdag kväll hade vi fortfarande inte bestämt tid eller plats, så jag avbokade 😅 Nu verkar det bli av med en ny skogspromenad imorgon förmiddag.

Det enda jag upplevde som direkt negativt på första dejten var att han inte riktigt lyssnade/förstod på hur jag ville att han skulle interagera med min hund ena som var med (så lite som möjligt, så alltså inget omöjligt 😊). Misstänker att det kan bero på lite press i att göra rätt och nervositet från hans sida, så han får en chans till imorgon och då ska jag vara tydlig med vad som gäller. Lyssnar han inte då så tänker jag att det inte är en bra match.
 
BIG ICK coming.
Skrev till A att jag var fri efter badet idag vid 13... inget svar där efter 15 tiden, så jag tog en promenad.
Då skriver han att han sovit till 16???!! Men alltså, jag tycker det är så oattraktivt :eek: jag har varit igång sen 08 och landade precis i soffan.
Snark. Nu är jag på dåligt humör och vill inte ses idag, haha.
 
BIG ICK coming.
Skrev till A att jag var fri efter badet idag vid 13... inget svar där efter 15 tiden, så jag tog en promenad.
Då skriver han att han sovit till 16???!! Men alltså, jag tycker det är så oattraktivt :eek: jag har varit igång sen 08 och landade precis i soffan.
Snark. Nu är jag på dåligt humör och vill inte ses idag, haha.
Det gjorde jag också när jag var 15 år :meh:
 
BIG ICK coming.
Skrev till A att jag var fri efter badet idag vid 13... inget svar där efter 15 tiden, så jag tog en promenad.
Då skriver han att han sovit till 16???!! Men alltså, jag tycker det är så oattraktivt :eek: jag har varit igång sen 08 och landade precis i soffan.
Snark. Nu är jag på dåligt humör och vill inte ses idag, haha.

Det gjorde jag också när jag var 15 år :meh:

Jag sover till efter lunch minst en helg i månaden, inte sällan oftare. Jobbveckorna ger inte utrymme för tillräckligt med sömn för att jag ska må bra i längden. (Och jag tycker det är mer oattraktivt med utmattade människor som inte tar hand om sig själva på det sätt som funkar bäst för dem...)
 
Jag sover till efter lunch minst en helg i månaden, inte sällan oftare. Jobbveckorna ger inte utrymme för tillräckligt med sömn för att jag ska må bra i längden. (Och jag tycker det är mer oattraktivt med utmattade människor som inte tar hand om sig själva på det sätt som funkar bäst för dem...)

Han jobbar skift så kan ju ha med det att göra. Måste vara helt helsike att hålla på ställa om sig...
 
BIG ICK coming.
Skrev till A att jag var fri efter badet idag vid 13... inget svar där efter 15 tiden, så jag tog en promenad.
Då skriver han att han sovit till 16???!! Men alltså, jag tycker det är så oattraktivt :eek: jag har varit igång sen 08 och landade precis i soffan.
Snark. Nu är jag på dåligt humör och vill inte ses idag, haha.

Jag håller med helt.
Det är väl mitt största problem med den söta, han sover för mycket 😂
Jag hinner göra tusen grejer innan han ens klivit upp och sen klagar han på att han är seg 😅
Så det är väl där det kommer skita sig, jag är hyper och han är bekväm 😆
 
Jag håller med helt.
Det är väl mitt största problem med den söta, han sover för mycket 😂
Jag hinner göra tusen grejer innan han ens klivit upp och sen klagar han på att han är seg 😅
Så det är väl där det kommer skita sig, jag är hyper och han är bekväm 😆

Ja precis sådär 😂 alltså jag är både hyper och bekväm.
Men jag vill gärna ha en partner som kan haka på mina promenader och fara ut i skogen. Det blir lite tröttsamt att bara sitta och glo i soffan, vilket vi nu kommer göra ikväll eftersom jag redan gjort undan min dag.
 
Vad är ordet jag inte hittar? (Det är 100% dejtingrelaterat, så tänker att det passar i tråden 😅).

Vad är det det heter när man har vissa saker som är typ personliga ”red flags” eller på ens ”ej aktuell-lista”. Alltså inte egenskaper som faktiskt är röda flaggor på ett ovettigt beteende, utan sånt som är individuellt, men som gör att ett förhållande/dejt/ligg inte är aktuellt? Exempel religionstillhörighet, för mycket tatueringar, nån särskild kostpreferens, att det tränas nån speciell sport mm mm. Någon som greppar vilket ord jag letar efter? Har tänkt på detta alldeles för länge men vill ändå minnas att det finns ett bra ord. Kan inte svära på att det är på svenska dock 😅🙈
 
Vad är ordet jag inte hittar? (Det är 100% dejtingrelaterat, så tänker att det passar i tråden 😅).

Vad är det det heter när man har vissa saker som är typ personliga ”red flags” eller på ens ”ej aktuell-lista”. Alltså inte egenskaper som faktiskt är röda flaggor på ett ovettigt beteende, utan sånt som är individuellt, men som gör att ett förhållande/dejt/ligg inte är aktuellt? Exempel religionstillhörighet, för mycket tatueringar, nån särskild kostpreferens, att det tränas nån speciell sport mm mm. Någon som greppar vilket ord jag letar efter? Har tänkt på detta alldeles för länge men vill ändå minnas att det finns ett bra ord. Kan inte svära på att det är på svenska dock 😅🙈
Dealbreaker?
 
Han kommer förbi med falafelrullar. Men han får då fan inte sova över.
Måste ta upp detta med honom, vi skulle ju liksom fara ut och grilla 🙄 och ta en promenad.

Han fick åka hem nu, min surhet övergick till ångest så jag satt och höll emot gråt under hela tiden. Vi sa knappt ett ord till varandra, eller jag "skällde" lite på honom när han kom hit.
Bröt ihop totalt när han åkt. Stabil man är.

Sjukt hur bra det kan kännas ena dagen och nu känns det bara skit. Det är fan lättare att vara i celibat och slippa känna saker.
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 957
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
463
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
737
Senast: Pritchel
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
631
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp