Dejtingtråden del 37

k4ix6ye.jpeg


Min hjärna är såklart i full on panic mode. Men jag tänker att det löser sig. 😉🤷🏻‍♀️
Är det han-som-ej-är-Hero?
 
Ett tillägg till mitt tidigare inlägg.
Jag känner ganska många män i hans ålder och det är många som lever precis på samma sätt. Jag ser absolut inget konstigt eller fel med det.
Det är varken bättre eller sämre än hur jag lever mitt liv.
Så länge man är nöjd och trivs med livet vilket vi båda gör så finns det inga rätt eller fel där 😄
Sen att det kan bli svårt att kombinera är en annan sak.

Det blir lätt att jag upplevs som för intensiv och på och jag upplever den personen som för slö och oengagerad.
Ej kopplat till någon speciell person nu utan rent allmänt.
Det blir en balansgång som med så mycket annat. Jag valde ju bort en annan för att jag kände att han var för på och hörde av sig för mycket så jag vill absolut inte skriva jämt och ses massor jag heller.
 
Ett tillägg till mitt tidigare inlägg.
Jag känner ganska många män i hans ålder och det är många som lever precis på samma sätt. Jag ser absolut inget konstigt eller fel med det.
Det är varken bättre eller sämre än hur jag lever mitt liv.
Så länge man är nöjd och trivs med livet vilket vi båda gör så finns det inga rätt eller fel där 😄
Sen att det kan bli svårt att kombinera är en annan sak.

Det blir lätt att jag upplevs som för intensiv och på och jag upplever den personen som för slö och oengagerad.
Ej kopplat till någon speciell person nu utan rent allmänt.
Det blir en balansgång som med så mycket annat. Jag valde ju bort en annan för att jag kände att han var för på och hörde av sig för mycket så jag vill absolut inte skriva jämt och ses massor jag heller.

Jag tror vi har lite samma energinivå så jag förstår dig precis! Och med det sagt så hoppas jag att min man tänker fortsätta stå ut med mig eftersom han vet hur jag är och låter mig hållas för jag tror ingen annan skulle orka med mig som han gör 😂 :heart
 
Ny fikadejt idag. På samma lilla ställe som förra gången. Ha! Personalen lär väl börja undra snart...
Absolut trevlig filur. Bott i närområdet. Gått i samma skola och allt sånt, men han är lite äldre, så ingen jag minns från den tiden direkt.
Han gillar att vandra, lägereldar och sånt. Många järn i elden. Låter som my cup of tea. Ser trevlig ut också.
Värt att träffas igen om han vill, tycker jag.
 
Ny fikadejt idag. På samma lilla ställe som förra gången. Ha! Personalen lär väl börja undra snart...
Absolut trevlig filur. Bott i närområdet. Gått i samma skola och allt sånt, men han är lite äldre, så ingen jag minns från den tiden direkt.
Han gillar att vandra, lägereldar och sånt. Många järn i elden. Låter som my cup of tea. Ser trevlig ut också.
Värt att träffas igen om han vill, tycker jag.
Så fint! 💕
Jag lever lite på er andra här. Tänker att det kan ju faktiskt bli min tur tillslut!

Tindertjejen skrev en rad ikväll. Har svajpat lite mer också. Önskar jag hade råd att betala, då kanske man hade kommit någon vart. Men det har jag inte…
 
”Aha du har barn alltså”

Lät som att det inte var en bra grej? Också, det stod i min presentation så det borde inte varit en överraskning.
 
Undrar också om Tinder, tex här står det ”88km bort, bor i Göteborg”. Från mig till Göteborg är det 371 km om jag söker på kartor 😅

Vad betyder detta egentligen? Kilometer räknar ju appen ut själv så inget man skriver dit.
 
Undrar också om Tinder, tex här står det ”88km bort, bor i Göteborg”. Från mig till Göteborg är det 371 km om jag söker på kartor 😅

Vad betyder detta egentligen? Kilometer räknar ju appen ut själv så inget man skriver dit.

Avståndet är var telefonen befinner sig. Jag swipeade på en hel del intressanta när jag åkte tåg till Boden sist, tyvärr är jag bara i trakterna någon gång vartannat år. :down:
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 940
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
566
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
873
Senast: Pritchel
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
721
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hijabis i stallet!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp