Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 37

Mansbäbisen hörde av sig på Insta, jag blockade (trodde jag redan gjort det)
Min första tanke var att svara "bra" på hans fråga hur jag mår för att inte vara oartig. Men kände sen, who cares :cool: :rofl:

I helgen har jag bjudit Elkillen på övernattning. Vi står fortfarande båda som singel på FB, båda är lika fega ta hela steget och bli offentliga :p
Kanske ska ta tag i saken och fråga på chans i helgen :rofl::D
Skriv en lapp 😁

Vill du bli ihop med mig?
Ja __
Nej __
 
Mitt barn frågade mig idag om han fick vara ihop med en av sina klasskompisar 😍

(Jag svarade att ja så länge kompisen och han vill så går det bra, kompisen har skrivit kärleksbrev 🥰 ). Han är sju. Det var så mkt lättare då på ett sätt 😅
 
För mig låter det helt befängt att det skulle vara otrohet eller räknas som ett förhållande att skriva med någon 😅
Man kan ju matcha asbra i skrift men inte alls IRL, been there, done that.
Samma åt andra hållet, dålig kommunikation i skrift, jättebra IRL.
 
För ett år sedan var det en kille som raggade på mig rätt ordentligt. Snygg och trevlig men jag hade sambo, han också fick jag höra senare.
Gick dock inget bra för någon av oss, fick upp honom om vänförslag på fb och han är också singel nu.
Ser honom ganska ofta och han är fortfarande snygg men givetvis känner han de andra 🙄
Jag dras tydligt till samma typ av killar i samma ålder som alla känner varandra 😆
 
k4ix6ye.jpeg


Min hjärna är såklart i full on panic mode. Men jag tänker att det löser sig. 😉🤷🏻‍♀️
 
Jag vet inte riktigt hur det går för mig 😅
Var jättefint när vi sågs förra helgen. Sen har han varit sjuk hela veckan och vi hörs i princip aldrig. För mig som är van att ha mycket kontakt med mina närmaste vänner och även med min närmaste kollega blir det lite konstigt, för honom är det normalt så det krockar lite där också.
Var där en snabbis på vägen till jobbet igår och lämnade en sak, han blev genuint glad att se mig och jag är inte osäker på honom alls.
Det är våra olikheter som jag har lite svårt att hantera från och till.
Nu kommer vi inte ses den här helgen, troligen inte nästa heller eftersom jag som vanligt har tusen saker att göra och två dagar är för lite 😆
Men ja, vi får se. Eftersom jag trivs bra med mitt liv som det är samtidigt som jag gillar att hänga med honom när vi väl gör det så får det rulla på.
Vill fortfarande inte skaffa Tinder eller liknande, mitt jobb är trots allt en perfekt plats om man bara vill ha bekräftelse 😁
Dessutom live och inte bara likes på tillrättalagda bilder.
 
Jag vet inte riktigt hur det går för mig 😅
Var jättefint när vi sågs förra helgen. Sen har han varit sjuk hela veckan och vi hörs i princip aldrig. För mig som är van att ha mycket kontakt med mina närmaste vänner och även med min närmaste kollega blir det lite konstigt, för honom är det normalt så det krockar lite där också.
Var där en snabbis på vägen till jobbet igår och lämnade en sak, han blev genuint glad att se mig och jag är inte osäker på honom alls.
Det är våra olikheter som jag har lite svårt att hantera från och till.
Nu kommer vi inte ses den här helgen, troligen inte nästa heller eftersom jag som vanligt har tusen saker att göra och två dagar är för lite 😆
Men ja, vi får se. Eftersom jag trivs bra med mitt liv som det är samtidigt som jag gillar att hänga med honom när vi väl gör det så får det rulla på.
Vill fortfarande inte skaffa Tinder eller liknande, mitt jobb är trots allt en perfekt plats om man bara vill ha bekräftelse 😁
Dessutom live och inte bara likes på tillrättalagda bilder.
Jag funderade på en sak. Har du tid för honom? Med tanke på orden ”att du trivs bra m ditt liv o har tusen grejer o göra”. Prioritering
 
Jag funderade på en sak. Har du tid för honom? Med tanke på orden ”att du trivs bra m ditt liv o har tusen grejer o göra”. Prioritering

Jag kan skapa tid. Men iom att vi har väldigt olika livsstil och olika energinivåer blir det ibland svårt ändå. Vissa grejer kan jag inte flytta.
Han behöver sova 12 timmar, jag sover max 6, han behöver återhämta sig efter jobbet, jag behöver noll återhämtning. Det gör att hans fönster när han orkar och vill ses blir ganska smalt och lätt krockar med de saker jag inte kan flytta.
Min övriga tid fyller jag med annat eftersom han ändå sover/spelar/vilar.
 

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 386
Kläder & Bli fin Går det och hur? Jag gissar att det inte bara är att stoppa dem i symaskinen, men skulle vilja ta in dem under bysten och i midjan. Går...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
828
Senast: Pritchel
·
Kropp & Själ Äntligen har jag provat hårdtvålsschampo och jag är frälst, det löddrar supermycket och hårbottnen är betydligt mindre torr. Samt...
Svar
17
· Visningar
696
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp