Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
S svarade aldrig på det sista jag skrev:
"Fjällen gör en gott 😊
Om du har vägarna förbi nån gång så kan du få dumpa parkeringslappen i min brevlåda :)"

Jag försöker hålla god ton trots att jag är irriterad.

Nu skrev jag:
"Vet inte om du vill ses och prata, för mig är det bara lättast att "dra bort plåstret direkt"..

Han ville ses imorgon, men imorgon ska jag träffa en kompis på vovvenad på fm och bästis på em för vovvenad och middag. Så får se om han kan senare på kvällen.
Han skrev även:
"Hoppas inte riktigt jag är ett gammalt plåster som man kastar i soptunnan"

Känner att jag verkligen måste stå på mig i detta och inte vika ner mig och finna mig i oklara saker. Men det blir svårt.
 
S svarade aldrig på det sista jag skrev:
"Fjällen gör en gott 😊
Om du har vägarna förbi nån gång så kan du få dumpa parkeringslappen i min brevlåda :)"

Jag försöker hålla god ton trots att jag är irriterad.

Nu skrev jag:
"Vet inte om du vill ses och prata, för mig är det bara lättast att "dra bort plåstret direkt"..

Han ville ses imorgon, men imorgon ska jag träffa en kompis på vovvenad på fm och bästis på em för vovvenad och middag. Så får se om han kan senare på kvällen.
Han skrev även:
"Hoppas inte riktigt jag är ett gammalt plåster som man kastar i soptunnan"

Känner att jag verkligen måste stå på mig i detta och inte vika ner mig och finna mig i oklara saker. Men det blir svårt.
Jag hade inte haft något behov av att prata. Är det slut så är det slut liksom. Men jag förstår såklart att det kan vara olika.
 
Jag hade inte haft något behov av att prata. Är det slut så är det slut liksom. Men jag förstår såklart att det kan vara olika.
Jag träffade en kille som hade svårt att hantera att jag inte ville mer. Såpass att han över ett år senare sökte upp mig på sociala medier för att be om ett "avslut" innan han skulle flytta. Det tyckte jag var obehagligt. För mig är det ju liksom slut om det är slut, vad ska lyftas? Vi hade redan pratat till punkt upplevde jag. Hoppas jag inte dejtar nån som måste ha något avslut jag inte kan ge 😬
 
Jag träffade en kille som hade svårt att hantera att jag inte ville mer. Såpass att han över ett år senare sökte upp mig på sociala medier för att be om ett "avslut" innan han skulle flytta. Det tyckte jag var obehagligt. För mig är det ju liksom slut om det är slut, vad ska lyftas? Vi hade redan pratat till punkt upplevde jag. Hoppas jag inte dejtar nån som måste ha något avslut jag inte kan ge 😬
Jag hade också tyckt att det var obehagligt, och jag har varit med om liknande. Jag blir så irriterad, vad tror de? Att de ska kunna tjata sig till att fortsätta ses? Kul att vara tillsammans med någon som man i princip behövt tvinga till att fortsätta ses...?
 
S svarade aldrig på det sista jag skrev:
"Fjällen gör en gott 😊
Om du har vägarna förbi nån gång så kan du få dumpa parkeringslappen i min brevlåda :)"

Jag försöker hålla god ton trots att jag är irriterad.

Nu skrev jag:
"Vet inte om du vill ses och prata, för mig är det bara lättast att "dra bort plåstret direkt"..

Han ville ses imorgon, men imorgon ska jag träffa en kompis på vovvenad på fm och bästis på em för vovvenad och middag. Så får se om han kan senare på kvällen.
Han skrev även:
"Hoppas inte riktigt jag är ett gammalt plåster som man kastar i soptunnan"

Känner att jag verkligen måste stå på mig i detta och inte vika ner mig och finna mig i oklara saker. Men det blir svårt.
Finna dig i oklara saker - menar du att han verkar vilja fortsätta träffas bara för sex? Jag hoppas också att du står på dig i så fall!
 
Ja även jag uppskattar att höra att jag ser bra ut när jag ansträngt mig 🙂.
Men ja är nog att jag aldrig hört att någon (iaf initialt) velat dejta mig för att jag är en "härlig person" eller liknande. Även om jag såklart även fått/får komplimanger för hur jag är.

Det brukar vara bägge delar, att jag verkar vara en kul och bra tjej som de tycker ser bra ut.
Jag skulle personligen inte dejta någon som jag bara tycker är en härlig person men där det saknas fysisk attraktion.
Inte heller tvärtom, bara snygg räcker inte. Bägge bitar behövs om det ska vara mer än bara sex 😊
 
Varför träffas ni inte oftare om ni nu trivs med varandra? Jag menar absolut inte att ifrågasätta, tycker det är intressant med relationer bara.

Det tog en månad mellan första gångerna vi sågs. Sen sågs vi kanske en gång i veckan några gånger, sen var han borta i över en månad på semester i andra delar av Sverige. Så det blev lite så av naturliga skäl. :)
 
Finna dig i oklara saker - menar du att han verkar vilja fortsätta träffas bara för sex? Jag hoppas också att du står på dig i så fall!

Det är det jag inte riktigt vet, han känns inte riktigt som en sån person... men jag har väl inte träffat den sista idioten än 🙃 haha.

Nä, men vi får se. Jag har egentligen inget behov av att prata tror jag, han vet ju inte vad han vill och jag vet vad jag vill...
 
Det är det jag inte riktigt vet, han känns inte riktigt som en sån person... men jag har väl inte träffat den sista idioten än 🙃 haha.

Nä, men vi får se. Jag har egentligen inget behov av att prata tror jag, han vet ju inte vad han vill och jag vet vad jag vill...
Meh! Det var ju du som tog initiativ till att ses och prata? 😅
 
Det brukar vara bägge delar, att jag verkar vara en kul och bra tjej som de tycker ser bra ut.
Jag skulle personligen inte dejta någon som jag bara tycker är en härlig person men där det saknas fysisk attraktion.
Inte heller tvärtom, bara snygg räcker inte. Bägge bitar behövs om det ska vara mer än bara sex 😊
Nej man behöver ju båda delar. Vilket inte alltid är så lätt att hitta har jag insett. Kan ibland avundas de som verkar kunna bli attraherade av folk till höger och vänster. Är så få jag tycker är snygga och även då innebär det ju inte att jag automatiskt är attraherad av personen :p.
 
Blir inget snack ikväll, han var för trött. Så vi sköt upp det till imorgon. Eller ja han skrev att jag fick komma förbi, men jag orkar inte börja cykla nånstans :D
 
Hjälp! :nailbiting:
Panikar över att jag precis skickat sms till en kille jag brukar se, om att jag hoppas han säger till mig så jag vet, ifall han inte vill fortsätta umgås.

Nu har jag 2h resa till hans arbetsplats där jag också ska jobba ikväll.
Kan bli intressant det här när vi ses...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 229
Senast: Enya
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 070
Senast: mars
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 461
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp