Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska ha sjätte, eller sjunde, dejt med Byråkraten ikväll. Han ska komma över för middag och så ska vi titta på första avsnittet av Great British Bakeoff!

Hoppas på en lugn och avslappnad helg överlag - det känns som en tuff period nu med höstens ankomst, Lockdown och politisk korruption - jag hoppas på god mat och dryck (inget problem, jag lagar maten och har massa vin! ;) ) och massa vilande - hoppas att han stannar till lunch eller så imorgon så att vi kan ha en lång, långsam morgon!
 
Jag ska ha sjätte, eller sjunde, dejt med Byråkraten ikväll. Han ska komma över för middag och så ska vi titta på första avsnittet av Great British Bakeoff!

Hoppas på en lugn och avslappnad helg överlag - det känns som en tuff period nu med höstens ankomst, Lockdown och politisk korruption - jag hoppas på god mat och dryck (inget problem, jag lagar maten och har massa vin! ;) ) och massa vilande - hoppas att han stannar till lunch eller så imorgon så att vi kan ha en lång, långsam morgon!
Mysigt med Great British Bakeoff!!
 
Har full förståelse för just detta. Jag orkar inte heller med det och ja, det är en stor orsak till att jag håller mkt stor distans. Både fysiskt och mentalt. Den enda fördelen jag ser med kaoset är att det på nåt vis gör att jag går ner i vikt för att min ångesthantering blir att röra på mig. Mkt. :cautious:
För mig blir det tvärtom. Jag har svårt att komma ut och springa eller träna när han i princip bor hos mig. Skogen är annars min ångesthantering. Sen tycker jag att jag varit rak med att jag behöver egentid och han säger sig hålla med men.
 
För mig blir det tvärtom. Jag har svårt att komma ut och springa eller träna när han i princip bor hos mig. Skogen är annars min ångesthantering. Sen tycker jag att jag varit rak med att jag behöver egentid och han säger sig hålla med men.

Blir nyfiken på varför det är svårt att komma ut och springa eller träna när ni bor tillsammans?
 
Blir nyfiken på varför det är svårt att komma ut och springa eller träna när ni bor tillsammans?
Jag känner mig inte bekväm med att träna inför publik. Angående att vara ute och springa har jag gjort det med oftast blir det senare än tänkt om vi fastnat i något samtal eller så känner jag mig stressad som "lämnar" honom 2 h när jag sen ska iväg och jobba 9.
 
Antagligen inte. Han verkar vilja mer eller ha det på ett annorlunda sätt samtidigt som han svänger mellan att han är mannen i mitt liv eller att vi inte ska ses mer. Allt är mycket förvirrande. Jag vill nog bara ha något lagom.

Hade Aldrig orkat med en sån strulpelle. Då är det väl bättre att ta det lugnt innan en vet hur en känner, än att gå all in och sen hålla på och svamla..? Respektlöst. Du gör rätt i att lägga ner den där :meh:
 
Jobbat och skrivit lite med snickaren nu på kvällen, och jag blir verkligen glad av honom! 😊 Kom på mig själv att tänka ”synd att vi kan ses så sällan!” Och bara det liksom! 🙈😅 Vi kan ju endå ses några dagar varannan vecka, och det brukar ju vara mer än tillräckligt för mig, nu bara längtar jag efter nästa gång, och nästa och nästa! 😅
Känns riktigt riktigt bra detta!
 
Det var faktiskt en hyfsat bra dejt idag! Blev dock förvånad över att jag verkligen inte kunde läsa honom över huvud taget, var helt övertygad om att han inte tyckte om mig eller att han var stel och awkward.. Nu när jag ser tillbaka tror jag att han kanske bara var nervös?
Han är den första som frågat om framtidsplaner, barn och hur många samt att han frågade när vi skulle skiljas åt om vi skulle ses igen. Det här känner jag verkligen kan gå hur som!
 
På tal om dickpics, så fick jag f*n en dick-FILM I dag?!!!? Helt out of the blue, från en kille jag skrivit och snappat med ett tag. Vi hade pratat om att evt träffas ikväll men jag såg att jag inte skulle hinna så meddelade honom detta i förmiddags och fick till svar att det var lugnt. Någon timme senare så dyker det plötsligen upp en close-up film på hans j*la könsorgan?!! Orkade inte ens respondera, blockade bara.... :yuck:
 
På tal om dickpics, så fick jag f*n en dick-FILM I dag?!!!? Helt out of the blue, från en kille jag skrivit och snappat med ett tag. Vi hade pratat om att evt träffas ikväll men jag såg att jag inte skulle hinna så meddelade honom detta i förmiddags och fick till svar att det var lugnt. Någon timme senare så dyker det plötsligen upp en close-up film på hans j*la könsorgan?!! Orkade inte ens respondera, blockade bara.... :yuck:

2119FB15-05E4-4B41-B763-08481C006788.jpeg
:angel::up:
 
På tal om dickpics, så fick jag f*n en dick-FILM I dag?!!!? Helt out of the blue, från en kille jag skrivit och snappat med ett tag. Vi hade pratat om att evt träffas ikväll men jag såg att jag inte skulle hinna så meddelade honom detta i förmiddags och fick till svar att det var lugnt. Någon timme senare så dyker det plötsligen upp en close-up film på hans j*la könsorgan?!! Orkade inte ens respondera, blockade bara.... :yuck:

Men vad i h-e... :confused: :eek::yuck:
 
Jobbat och skrivit lite med snickaren nu på kvällen, och jag blir verkligen glad av honom! 😊 Kom på mig själv att tänka ”synd att vi kan ses så sällan!” Och bara det liksom! 🙈😅 Vi kan ju endå ses några dagar varannan vecka, och det brukar ju vara mer än tillräckligt för mig, nu bara längtar jag efter nästa gång, och nästa och nästa! 😅
Känns riktigt riktigt bra detta!

Känner igen mig precis. Jag är den som "gud så skönt - nu får jag lite luft" normalt sett. Nu känner jag lite panik över att inte kunna ses alls förrän typ v41. Det verkar ömsesidigt, så igår råkade bli att vi var ute med hunden 1 timme och sen fastnade vi i hallen en bra stund innan han gick hem... Alltså, min distansering går såhär:👎 ... :angel:
 
Känner igen mig precis. Jag är den som "gud så skönt - nu får jag lite luft" normalt sett. Nu känner jag lite panik över att inte kunna ses alls förrän typ v41. Det verkar ömsesidigt, så igår råkade bli att vi var ute med hunden 1 timme och sen fastnade vi i hallen en bra stund innan han gick hem... Alltså, min distansering går såhär:👎 ... :angel:

Ja, vi har ju barnen varannan vecka, så den går ju bort. Sen jobbar jag antingen tre eller fyra dygn dom övriga veckorna så dom dagarna går ju också bort. Blir inte så många dagar kvar då! 🤷🏻‍♀️😂
 
Ja, vi har ju barnen varannan vecka, så den går ju bort. Sen jobbar jag antingen tre eller fyra dygn dom övriga veckorna så dom dagarna går ju också bort. Blir inte så många dagar kvar då! 🤷🏻‍♀️😂

"Den här" har också barn varannan vecka. Det verkar väl iofs inte vara ett hinder från hans sida att ses, barnet verkar rätt van att umgås med pappas kompisar. Vi umgås ju liksom på ett kompissätt så det är nog inget traumatiserande för barnet. Förstår givetvis om en väljer att inte introducera ny partner för barnen speciellt tidigt, men vi är ju inte ens ute och dejtar så det är nog rätt oskyldigt i det här fallet :angel: Det är väl typ gå till en lekpark eller leka med hunden.
Jag tänker iofs att det är ju ett oskyldigt sätt att se om barnet är av sådan art att jag kan vistas i närheten. Väldigt skeptisk där så kanske är det ett bra sätt att dra av plåstret och utesluta detta helt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 206
Senast: Enya
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 003
Senast: mars
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 420
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 089

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp