Dejtingtråden nr 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sjukt nojig över att ta kontakt med henne alls. Rädd att det blir värre. Tror inte polisen bryr sig om detta heller så att hota med det känns meningslöst.
Men råkar jag svara när hon ringer så säger jag det. Men tar inte upp kontakt med henne för att säga det. Kan ta hus i helvete då..

Polisen bryr sig garanterat, det kan jag lova. De tog mig på allvar innan stalkinglagen kom så det är absolut värt att anmäla.

Skicka sms att du inte vill ha kontakt med henne. Ger hon sig inte ringer du polisen. Se bara till att spara allt du fått från henne och radera inte din samtalslogg.
 
Sjukt nojig över att ta kontakt med henne alls. Rädd att det blir värre. Tror inte polisen bryr sig om detta heller så att hota med det känns meningslöst.
Men råkar jag svara när hon ringer så säger jag det. Men tar inte upp kontakt med henne för att säga det. Kan ta hus i helvete då..

Du behöver bara ta kontakten för att ha skriftligt bevis på att hon trakasserar dig som fortsätter att ta kontakt. Det är det enda syftet :heart
 
Trodde det var slut på detta nu, men psykotjejen ringde tre gånger inatt. En gång från sitt eget nummer, har det blockat, så såg att det var hon. Efter det ringde hon två gånger från hemligt nummer.
Jag sov dock så vaknade upp till det imorse som tur var.
Seriöst, när ska tjejen ge sig?

Jag tycker det är dags att polisanmäla eftersom du har varit tydlig innan att du inte vill ha någon kontakt med henne.
 
För att väga upp så var jag på en fantastisk dejt idag med en nice tjej. 😀
Vi var först och fikade och sedan kollade vi konst och efter det tog vi en till kaffe.
Lättpratad och rolig! Vi ska ses igen. 🙂

BÄSTA! Älskar konstdejter.

Ska på konstdejt nästa helg, vi sa i alla fall att vi ville gå på en utställning nästa helg. Har inte kunnat ge mig ut själv den här helgen pga skadade knän, så längtar verkligen.
 
Trodde det var slut på detta nu, men psykotjejen ringde tre gånger inatt. En gång från sitt eget nummer, har det blockat, så såg att det var hon. Efter det ringde hon två gånger från hemligt nummer.
Jag sov dock så vaknade upp till det imorse som tur var.
Seriöst, när ska tjejen ge sig?

Du har väl redan sagt åt henne att du inte vill att hon ska ringa? väldigt tydligt? Nästa steg är polisen.
 
Trodde det var slut på detta nu, men psykotjejen ringde tre gånger inatt. En gång från sitt eget nummer, har det blockat, så såg att det var hon. Efter det ringde hon två gånger från hemligt nummer.
Jag sov dock så vaknade upp till det imorse som tur var.
Seriöst, när ska tjejen ge sig?
Usch vad jobbigt! Har en kompis som var med om liknande och hon fick till slut lov att blocka hemligt nummer i en period.
 
Hrm, en annan tjej jag skrivit med en del på tinder nu som frågar om att chatta/prata via nått annat än tinder. Insåg förra gången att det inte var en bra idé eftersom jag tycker det är lite drygt att ha kvar nån sån på messenger/whatsapp eller dyl om man kanske aldrig ens träffas, eller träffas och det inte känns bra.

Nä ska nog se till att vi träffas först och främst istället.
 
Hrm, en annan tjej jag skrivit med en del på tinder nu som frågar om att chatta/prata via nått annat än tinder. Insåg förra gången att det inte var en bra idé eftersom jag tycker det är lite drygt att ha kvar nån sån på messenger/whatsapp eller dyl om man kanske aldrig ens träffas, eller träffas och det inte känns bra.

Nä ska nog se till att vi träffas först och främst istället.
Håll det på Tinder så länge. Det är bäst tycker jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 232
Senast: Enya
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 073
Senast: mars
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 462
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp