Dejtingtråden nr 30!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Många har nog folk som en back-up men man behöver ju inte vara osmidig och skriva det till personen.
Det har jag varit med om. Matchade med en kille som jag skrev fram och tillbaka med några ggr, var väl ingen jag kände mig superintresserad av men hade nog kunnat träffats en gång. Sen blir det helt tyst ca 1 vecka och sen skriver han och typ ber om ursäkt för att han inte skrivit. Men att han fram tills nu träffat en tjej han "verkligen trodde det skulle bli seriöst med" men att det inte blev så och så då kunde vi ju ses :confused: .

Jag skriver ofta själv med flera på tinder, men träffar man någon man verkligen tror det ska bli något med så är man väl fortfarande inte på tinder och swypar. Eller ja det har jag antagit iaf.

Förstår att du blev jättesugen på att träffa honom efter det 🙄
 
Inget förvånar mig ett dugg. Jag räknar alltid med att folk har nån sorts hysteri att hitta nån så pass mkt att de garderar sig. Rädslan för att inte ha nån verkar enorm :grin: Ja jag är cynisk.
Nej det är väl egentligen så att man inte kan anta att folk tänker som man själv gör.
Men jag förstår dig. Desto längre jag varit singel och dejtat nu, desto mer cynisk har jag blivit.
 
Förstår att du blev jättesugen på att träffa honom efter det 🙄
Haha ja men visst. Orkade inte ens svara. Hade först tänkt skriva något och fråga varför han swypar på tinder om han träffar någon han verkligen gillar, men det är inte mitt problem.
Känns som att tinder skapar FOMO hos vissa, det kan alltid finnas någon bättre/snyggare/smartare du kanske kan träffa om du sveper lite mera.
 
Nej det är väl egentligen så att man inte kan anta att folk tänker som man själv gör.
Men jag förstår dig. Desto längre jag varit singel och dejtat nu, desto mer cynisk har jag blivit.

Precis. Bland det största misstaget en begår är att räkna med att andra resonerar som en själv.
 
Inte hört ett dyft från journalisten, trots att han haft barnledigt sedan i måndags, så han är nog inte så pepp på att träffas ändå....

Swipat lite vidare på Tinder och matchat med en veterinär, han bor en bit undan mig men sa sig vara flyttbar. Kändes som att chatten flöt på ganska bra, tills han frågade vad jag gör på min fritid och jag berättade att jag har hästar - då blev det tysst....? :cautious::angel::rofl:
 
Jag och dejten ska ju ses imorn igen, nu till en fråga jag och min exmake bor fortfarande ihop och är mitt uppe i bodelningen, han är däremot iväg på affärsresa, tycker ni jag kan bjuda hem dejten eller ses på anna plats för att respektera mitt ex? Han respekterade uppenbarligen inte mig under det året han var otrogen ???😰
 
Jag och dejten ska ju ses imorn igen, nu till en fråga jag och min exmake bor fortfarande ihop och är mitt uppe i bodelningen, han är däremot iväg på affärsresa, tycker ni jag kan bjuda hem dejten eller ses på anna plats för att respektera mitt ex? Han respekterade uppenbarligen inte mig under det året han var otrogen ???😰
Ses på annan plats. Du behöver inte sjunka till hans nivå. :)
 
Jag och dejten ska ju ses imorn igen, nu till en fråga jag och min exmake bor fortfarande ihop och är mitt uppe i bodelningen, han är däremot iväg på affärsresa, tycker ni jag kan bjuda hem dejten eller ses på anna plats för att respektera mitt ex? Han respekterade uppenbarligen inte mig under det året han var otrogen ???😰
På annan plats tycker jag, om inte annat av respekt för dejten :)
 
Jag är fortfarande i chock efter den här helgen som blev nån form av milstolpe med vad-det-nu-är. Vet inte vad jag ska säga, tänka eller göra. Allt är kaos. Men när vi ses är det liksom frid och fröjd, katastroftankarna kommer när jag är på eget håll. Känner mig precis som fladdermusen i inlägget som @Masqueradee lade upp och det är Inte jag :o
 
Jag och dejten ska ju ses imorn igen, nu till en fråga jag och min exmake bor fortfarande ihop och är mitt uppe i bodelningen, han är däremot iväg på affärsresa, tycker ni jag kan bjuda hem dejten eller ses på anna plats för att respektera mitt ex? Han respekterade uppenbarligen inte mig under det året han var otrogen ???😰
Annan plats. Inte pga respekt mot exet, men om du vill respektera dejten så ta det på annan plats.
 
Jag och dejten ska ju ses imorn igen, nu till en fråga jag och min exmake bor fortfarande ihop och är mitt uppe i bodelningen, han är däremot iväg på affärsresa, tycker ni jag kan bjuda hem dejten eller ses på anna plats för att respektera mitt ex? Han respekterade uppenbarligen inte mig under det året han var otrogen ???😰

Hade du själv velat komma hem till den bostad din dejt delar med sitt ex? :confused:
 
Känner mig helt knäckt, är mitt uppe i bodelning förra v värderades vårt hus och idag fick jag beskedet men fick en chock ,det var en betydligt mindre summa än vad det är värt 😭 min exmake har mkt kontakter och jag börjar tro att detta var uppgjort 😭 har ingen lust alls att gå på dejt idag, snarare sjunka ner i soffan och dra en pläd över mig
 
Känner mig helt knäckt, är mitt uppe i bodelning förra v värderades vårt hus och idag fick jag beskedet men fick en chock ,det var en betydligt mindre summa än vad det är värt 😭 min exmake har mkt kontakter och jag börjar tro att detta var uppgjort 😭 har ingen lust alls att gå på dejt idag, snarare sjunka ner i soffan och dra en pläd över mig
Ta ut en mäklare till - som du själv väljer ut :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 627
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 055
Senast: MJLee
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 077
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 804
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp