Dejtingtråden nr 30!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis. Det säger något om honom, inte förhållandet.
Sen att jag lyckats hitta rötägg som är poly säger inte heller något om män i polyförhållanden överlag. Har vänner som är poly som sköter sina förhållanden och relationer väl.
Mm, och det finns alltid undantag till alla regler. Jag tycker det säger nått om polyförhållanden, och personer som är i dem, överlag.
 
Vad menar du, att män i polyförhållande behandlar kvinnor dåligt i större utsträckning än män i monogama förhållanden?
Det var att tolka in lite väl extra mycket i det jag menade. Jag skrev inget om "behandlar kvinnor dåligt i större utsträckning". Jag la ingen värdering i det som du gör här nu, såsom "behandlar dåligt" osv. För mig tyder det en del på hur en person kommer agera. Sen kan det uppfattas dåligt, eller förväntat. För mig är det mer förväntat, så då tänker jag inte "dåligt" (eftersom jag väntar mig det och kan göra den bedömningen på förhand).
 
Såg att en tjej som gick på universitetet samtidigt som mig hade gillat mig på Tinder. Matchade med henne då jag blev nyfiken, men hon får skriva först isf..
 
Det var att tolka in lite väl extra mycket i det jag menade. Jag skrev inget om "behandlar kvinnor dåligt i större utsträckning". Jag la ingen värdering i det som du gör här nu, såsom "behandlar dåligt" osv. För mig tyder det en del på hur en person kommer agera. Sen kan det uppfattas dåligt, eller förväntat. För mig är det mer förväntat, så då tänker jag inte "dåligt" (eftersom jag väntar mig det och kan göra den bedömningen på förhand).

vilket märkligt och intressant sätt att resonera.
 
Min dejt varade i 27 timmar. Är inte van att umgås med folk så länge så min introverta personlighet är såå trött nu. Men det var himla trevligt! Fick spela VR vilket var jättekul, och blev sen "tvingad" till att kolla på kärleksfilm? Jag bönade mest om att få se på typ Die Hard eller något med svett och rymdskepp istället. :p
 
Jag har egentligen tröttnat på män överlag.... Killen som inte dök upp på våran dejt tog bara bort matchningen istället förr att svara på mitt meddelande. Och DB som skulle komma över innan jul och hämta sin julklapp som jag köpt åt honom, körde istället en "julspecial-favorit-i-repris" och slutade svara/ghostade mig han med. Så ja, lagom omotiverad just nu.

Men min kompis som var på besök igår ville prompt att vi skulle "Tindra", så nu skriver jag med et par-tre stycken. Varav en kvinna på 43 år som gillar hundar och att dansa, vore kul att träffa henne, tror jag.
 
Jag har egentligen tröttnat på män överlag.... Killen som inte dök upp på våran dejt tog bara bort matchningen istället förr att svara på mitt meddelande. Och DB som skulle komma över innan jul och hämta sin julklapp som jag köpt åt honom, körde istället en "julspecial-favorit-i-repris" och slutade svara/ghostade mig han med. Så ja, lagom omotiverad just nu.

Men min kompis som var på besök igår ville prompt att vi skulle "Tindra", så nu skriver jag med et par-tre stycken. Varav en kvinna på 43 år som gillar hundar och att dansa, vore kul att träffa henne, tror jag.
Är det inte dags att blocka DB nu? Jag tycker han beter sig jäkligt rövigt mot dig i alla fall utifrån det du skriver här. Ingen jag skulle tycka ha förtjänat någon julklapp i alla fall.
 
Jag har egentligen tröttnat på män överlag.... Killen som inte dök upp på våran dejt tog bara bort matchningen istället förr att svara på mitt meddelande. Och DB som skulle komma över innan jul och hämta sin julklapp som jag köpt åt honom, körde istället en "julspecial-favorit-i-repris" och slutade svara/ghostade mig han med. Så ja, lagom omotiverad just nu.

Men min kompis som var på besök igår ville prompt att vi skulle "Tindra", så nu skriver jag med et par-tre stycken. Varav en kvinna på 43 år som gillar hundar och att dansa, vore kul att träffa henne, tror jag.
Jag kan bara säga att DB är inget att hänga upp sig på. gå vidare för han visar ju vad han vill med relationen. han visar inte att han vill vara med dig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 378
Senast: Jahaja
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 725
Senast: MJLee
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: Lady_S
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 931
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp