Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden nr 30!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det låter som jag och min "fritid". Det är helt normalt att jobba 9 timmar, träna, aktivera/motionera hund och göra 3 tim i stallet. En ledig dag fylls upp med långtradarkörning, hälsa på nån kompis eller nån annan aktivitet som ersätter jobbtimmarna. eller för all del lägga 6 timmar på att åka iväg med häst. Jag tror jag fattat först nu att jag gör ganska mkt saker faktiskt. Nu när coronan hindrar mig från en massa jag vanligtvis gör. Men ja, sunt och hälsosamt är det inte. Det är bara ett konstaterande att det är lätt hänt att normalisera sitt övergörande när det inte finns nån motpol.
För mig även skönt att kunna skämta om att jag inte kan hitta någon eftersom jag har annat för mig, känner mig inte så ensam och patetisk då.
 
För mig även skönt att kunna skämta om att jag inte kan hitta någon eftersom jag har annat för mig, känner mig inte så ensam och patetisk då.

Precis så.
Eller när han skrev och frågade hur jag haft det i jul och jag radade upp allt jag gjort, svaret blev "du verkar ju ha sysselsatt dig ändå" och jag sa "ja, jag brukar ju göra det". Jag gör saker för att slippa känna hur tomt det är inuti. Utåt ser det nog bättre ut. Men det är ett skönt alibi att vara upptagen.
 
Så sjukt less på att hålla ihop mig själv.

Rövhållet som jag blockade men som fortfarande existerade i samma guild som mig, har numera blivit kickad utav Guild Mastern. Vilket iochför sig är skönt för jag slipper se karln överhuvudtaget.
Men då hela det här året har varit totalt jävla uppåthelvete (milt sagt, så finns det såklart ett men.
Karln har tydligen gjort denna med varenda brud i guilden från classig (spelar retail numera och därifrån är han kickad). Han har manipulerat som fan och tydligen hotat personer.
Innan kunde jag iaf inbilla mig att han gillade mig och det bara vart något skit som hände i hans liv som gjorde att han stängde alla ute. Ska vara nåt skit som har hänt enligt min kompis som var/är vän med honom. Jag har bara ingen aning om vad det kan tänkas vara.) Men nej då han stängde mig ute för han började prata med en annan tjej som jag jag dessutom pratar med regelbundet och som min kompis har berättat för enligt min kompis att jag och rövhållet hade något på g. Tydligen vart han helt besatt av henne, hon har dessutom pojkvän som hon precis förlovat sig med och det var då hon sa åt rövhållet att aldrig mer höra av sig till henne igen. Vilket han så klart gjorde endå och det var så allting kom ut och han vart kickad från guilden.

Alltså detta rövhål måste vara expert på manipulation, han involverade min kompis i manipulationen av mig. Svarade jag inte på snappchat på ett tag så skickade han meddelande till min kompis och undrade om jag somnat eller nåt (trots att jag sagt att jag skulle diska och bädda rent sängen). Han frågade henne saker som hur jag såg ut när jag rodnade, om hon kunde skicka bild till honom på mig när jag rodnade etc.

Känner mig som världens största idiot någonsin.
 
Så sjukt less på att hålla ihop mig själv.

Rövhållet som jag blockade men som fortfarande existerade i samma guild som mig, har numera blivit kickad utav Guild Mastern. Vilket iochför sig är skönt för jag slipper se karln överhuvudtaget.
Men då hela det här året har varit totalt jävla uppåthelvete (milt sagt, så finns det såklart ett men.
Karln har tydligen gjort denna med varenda brud i guilden från classig (spelar retail numera och därifrån är han kickad). Han har manipulerat som fan och tydligen hotat personer.
Innan kunde jag iaf inbilla mig att han gillade mig och det bara vart något skit som hände i hans liv som gjorde att han stängde alla ute. Ska vara nåt skit som har hänt enligt min kompis som var/är vän med honom. Jag har bara ingen aning om vad det kan tänkas vara.) Men nej då han stängde mig ute för han började prata med en annan tjej som jag jag dessutom pratar med regelbundet och som min kompis har berättat för enligt min kompis att jag och rövhållet hade något på g. Tydligen vart han helt besatt av henne, hon har dessutom pojkvän som hon precis förlovat sig med och det var då hon sa åt rövhållet att aldrig mer höra av sig till henne igen. Vilket han så klart gjorde endå och det var så allting kom ut och han vart kickad från guilden.

Alltså detta rövhål måste vara expert på manipulation, han involverade min kompis i manipulationen av mig. Svarade jag inte på snappchat på ett tag så skickade han meddelande till min kompis och undrade om jag somnat eller nåt (trots att jag sagt att jag skulle diska och bädda rent sängen). Han frågade henne saker som hur jag såg ut när jag rodnade, om hon kunde skicka bild till honom på mig när jag rodnade etc.

Känner mig som världens största idiot någonsin.
Du är ingen idiot. Jag har ju en man i mitt förflutna som också manipulerade och ljög på en nivå som jag innan dess inte trodde fanns mer än på film. Att inte förvänta sig att någon är manipulativ och ljuger är ju ändå det som borde vara normalt. Vem som helst kan hamna med fel människa, och inte är en någon idiot för det. Det är de som ljuger och manipulerar som bär allt ansvar. Ta hand om dig.
 
Så sjukt less på att hålla ihop mig själv.

Rövhållet som jag blockade men som fortfarande existerade i samma guild som mig, har numera blivit kickad utav Guild Mastern. Vilket iochför sig är skönt för jag slipper se karln överhuvudtaget.
Men då hela det här året har varit totalt jävla uppåthelvete (milt sagt, så finns det såklart ett men.
Karln har tydligen gjort denna med varenda brud i guilden från classig (spelar retail numera och därifrån är han kickad). Han har manipulerat som fan och tydligen hotat personer.
Innan kunde jag iaf inbilla mig att han gillade mig och det bara vart något skit som hände i hans liv som gjorde att han stängde alla ute. Ska vara nåt skit som har hänt enligt min kompis som var/är vän med honom. Jag har bara ingen aning om vad det kan tänkas vara.) Men nej då han stängde mig ute för han började prata med en annan tjej som jag jag dessutom pratar med regelbundet och som min kompis har berättat för enligt min kompis att jag och rövhållet hade något på g. Tydligen vart han helt besatt av henne, hon har dessutom pojkvän som hon precis förlovat sig med och det var då hon sa åt rövhållet att aldrig mer höra av sig till henne igen. Vilket han så klart gjorde endå och det var så allting kom ut och han vart kickad från guilden.

Alltså detta rövhål måste vara expert på manipulation, han involverade min kompis i manipulationen av mig. Svarade jag inte på snappchat på ett tag så skickade han meddelande till min kompis och undrade om jag somnat eller nåt (trots att jag sagt att jag skulle diska och bädda rent sängen). Han frågade henne saker som hur jag såg ut när jag rodnade, om hon kunde skicka bild till honom på mig när jag rodnade etc.

Känner mig som världens största idiot någonsin.
Kör inte på victimblaiming mot dig själv. Det är inte ditt fel att andra beter sig som respektlösa idioter. Ta hand om dig. Som tur är så är de flesta personer inte så som han du råkat ut för nu.
 
Så sjukt less på att hålla ihop mig själv.

Rövhållet som jag blockade men som fortfarande existerade i samma guild som mig, har numera blivit kickad utav Guild Mastern. Vilket iochför sig är skönt för jag slipper se karln överhuvudtaget.
Men då hela det här året har varit totalt jävla uppåthelvete (milt sagt, så finns det såklart ett men.
Karln har tydligen gjort denna med varenda brud i guilden från classig (spelar retail numera och därifrån är han kickad). Han har manipulerat som fan och tydligen hotat personer.
Innan kunde jag iaf inbilla mig att han gillade mig och det bara vart något skit som hände i hans liv som gjorde att han stängde alla ute. Ska vara nåt skit som har hänt enligt min kompis som var/är vän med honom. Jag har bara ingen aning om vad det kan tänkas vara.) Men nej då han stängde mig ute för han började prata med en annan tjej som jag jag dessutom pratar med regelbundet och som min kompis har berättat för enligt min kompis att jag och rövhållet hade något på g. Tydligen vart han helt besatt av henne, hon har dessutom pojkvän som hon precis förlovat sig med och det var då hon sa åt rövhållet att aldrig mer höra av sig till henne igen. Vilket han så klart gjorde endå och det var så allting kom ut och han vart kickad från guilden.

Alltså detta rövhål måste vara expert på manipulation, han involverade min kompis i manipulationen av mig. Svarade jag inte på snappchat på ett tag så skickade han meddelande till min kompis och undrade om jag somnat eller nåt (trots att jag sagt att jag skulle diska och bädda rent sängen). Han frågade henne saker som hur jag såg ut när jag rodnade, om hon kunde skicka bild till honom på mig när jag rodnade etc.

Känner mig som världens största idiot någonsin.

Åh fy fan vilket AS! Var glad att du slipper honom, du har inget att skämmas för.
 
Detta är nog det bästa KKförhållandet jag haft!

Han är snäll, omtänksam, rolig och det är sjukt bra sex. Känner mig rätt nöjd för tillfället, inget strul, inga funderingar om det skulle vara känslor inblandat osv :)

Tänkte precis skriva något liknande inlägg. Är visserligen idag The Guy ska komma över men jag ser för första gången bara framemot att få besök haha. Och köpte ingen bokhylla så vi ska bara sätta upp hylla och tavlor 😁 Men han har köpt begagnade cyklar bara för att han vet att jag behöver köpa en för att cykla med hästen. Ska kolla på 2 idag/i morgon om jag vill ha någon av dem annars säljer han dem bara vidare. Student i Lund i ett nötskal 🤣
 
Har en dejt i dag, känner mig fortfarande lite opepp men mina kompisar har övertygad mig att ge det en chans. Kruxet är att jag tror kanske möjligtvis dejten känner DB.... Får försöka ta reda på det lite försiktigt.

I övrigt så är han helt min smak vad gäller hur han ser ut (men har inte vågat fråga ang längd :p), har vuxna barn som bor långt borta så det är inget stress, och gillar att dansa, bl.a. salsa, så det känns ju lovande.

Även kvinnan jag skrivit med dansar salsa, så jag är oerhört frustrerad just nu över att det inte går att dansa någonstans! Håller tummarna att det vänder snart...!
 
Vart har jag skrivit att jag ens svarat?
Sant, det skrev du inte. Jag antog att du kanske inte bara satt och läste en monolog från en person du inte vill prata med pga att de bor för långt bort. Istället för "varför fortsätta prata" borde jag skrivit "varför inte bara avmatcha" ?

Han verkar ju tro att avståndet inte är ett problem, antar jag, så vad är poängen med att låta honom skriva en massa under det antagandet, inte svara, men klaga på att han inte imponerar?
 
Sant, det skrev du inte. Jag antog att du kanske inte bara satt och läste en monolog från en person du inte vill prata med pga att de bor för långt bort. Istället för "varför fortsätta prata" borde jag skrivit "varför inte bara avmatcha" ?

Han verkar ju tro att avståndet inte är ett problem, antar jag, så vad är poängen med att låta honom skriva en massa under det antagandet, inte svara, men klaga på att han inte imponerar?
Men herregud människa vad du läser in saker jag inte skriver!
Har varit aktiv på sidan i mindre än 24h och fått meddelanden av tre killar varav alla bor sjukt långt härifrån. Jag kommenterar företeelsen, ingen har skrivit fler gånger än en, och jag klagar inte på att någon av dem inte imponerar. Jisses...
Jag tycker faktiskt det är konstigt att på en dejtingsida ta kontakt med en person man under inga omständigheter kan träffa lite spontant för att lära känna någon under en dejt. Det handlar om vad JAG tycker, inte vad snubbarna tycker eller anser.
 
Men herregud människa vad du läser in saker jag inte skriver!
Har varit aktiv på sidan i mindre än 24h och fått meddelanden av tre killar varav alla bor sjukt långt härifrån. Jag kommenterar företeelsen, ingen har skrivit fler gånger än en, och jag klagar inte på att någon av dem inte imponerar. Jisses...
Jag tycker faktiskt det är konstigt att på en dejtingsida ta kontakt med en person man under inga omständigheter kan träffa lite spontant för att lära känna någon under en dejt. Det handlar om vad JAG tycker, inte vad snubbarna tycker eller anser.
Lugn. Jag läste inte in nånting alls, jag frågade dig. Du skrev att personen inte imponerar och att personen bor för långt bort. Jag frågade vad då syftet är att fortsätta prata med en sån person, eller fortsätta lyssna på en sån persons monolog. Thats it. Det var väl inte att "herregud läsa in saker du inte skriver" ?

Det finns personer som vill prata med andra personer som bor lite längre bort. Det finns personer som kan tänka sig flytta, eller ha långdistansförhållande ett tag först, om personen är tillräckligt intressant. Det finns personer som kan tänka sig prata med nån enbart online ett år för att sedan kanske träffas. Det finns alla typer av personer som är villiga att göra allt möjligt.
 
Lugn. Jag läste inte in nånting alls, jag frågade dig. Du skrev att personen inte imponerar och att personen bor för långt bort. Jag frågade vad då syftet är att fortsätta prata med en sån person, eller fortsätta lyssna på en sån persons monolog. Thats it. Det var väl inte att "herregud läsa in saker du inte skriver" ?
Nej, sa att HP inte imponerar. Det är just att det inte finns inställningar med hur långt ifrån personen kan bo för att kunna kontakta jag stör mig på, nu finns bara åldersinställning.
En av killarna verkar vara riktigt trevlig, så det handlar inte om att de inte imponerar, det är deras bostadsort som inte imponerar.
 
Nej, sa att HP inte imponerar. Det är just att det inte finns inställningar med hur långt ifrån personen kan bo för att kunna kontakta jag stör mig på, nu finns bara åldersinställning.
En av killarna verkar vara riktigt trevlig, så det handlar inte om att de inte imponerar, det är deras bostadsort som inte imponerar.
Okej jag kanske missförstod, du har avmatchat denna HP då redan eller?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 025
Senast: Jahaja
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
18 427
Senast: MJLee
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
522
Senast: Lady_S
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 118
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp