Bukefalos 28 år!

Deklaration *panik*

rubytoo

Trådstartare
Nu har min revisor gått och blivit allvarligt sjuk så han kommer inte att kunna göra min i år :eek:

Är det någon vänlig själ som kan detta som vill ge mig lite tips? Har försökt nu att lista ut hur jag skall fylla i men går bet på det.

Har ju vissa uppgifter på min blankett men fattar inte alls hur och var jag skall fylla i.

Det gäller alltså enskild firma.

Har 4 uppgifter på min blankett som är från föregående år dvs 2011 om jag fattar det rätt?

De är:
B4
B6
B10
R48

Där det är summor ifyllda, men vad skall jag fylla i nu mer än det jag tjänat i företaget och det som jag haft som utgifter?
 
Sv: Deklaration *panik*

eller ännu hellre en redovisningskonsult, som ofta kan det där minst lika bra. Att anlita en revisor kostar oftast mycket mer, bara för att det står revisor på visitkortet.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag sitter med broschyrer från skatteverket och försöker förstå en värld jag aldrig sett förut. Typ. Det kanske finns någon vänlig själ...
2
Svar
24
· Visningar
1 246
S
Hästmänniskan Skulle behöva lite "häst"folks syn på det hela. vi har beställt ett ridhus från en känd firma, vi kom överens om ett datum då allt...
Svar
18
· Visningar
2 118
Senast: xandoor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp