Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi hade en sådan upplevelse sent igår kväll.Den här spökåldern ger mig hjärtklappning! Så många gånger som valpen skäller eller morrar på något utanför fönstret som inte finns, men innan jag förstår att det inte finns så hinner jag ju bli livrädd
I know the feeling! Själv fick jag en blodblåsa idag av en lite väl entusiastisk godissmaskande hund. Värst är när de råkar sätta en tand på nagelbandet.När man missar leksaken och tar mattes hand Visa bifogad fil 110173
Men aj!I know the feeling! Själv fick jag en blodblåsa idag av en lite väl entusiastisk godissmaskande hund. Värst är när de råkar sätta en tand på nagelbandet.
Ja det är stor skillnad mot min andra hund som helst inte tar godis från handen (hon gör det dock) men denna bara "åååh lite skinksmak kvar på fingrarna" nomnom.Men aj!
Jag är glad att Skäggis är väldigt försiktig med sin lilla mun. Stallkompisens labbe gjorde mig påmind igår om hur glupsk en hund kan vara. Båda hundarna kom springande så snällt. Jag sa åt dem att sitta och skulle ge dem varsin godis. Först Lova. Hon nuddade bara själva godisen och tuggade försiktigt. Sen labben... Halva min hand var plötsligt inne i hennes mun. Hon tittade på mig med en blick som sa "vadå? Jag vill inte missa något. Bäst att göra såhär, så jag inte spiller."
Förlåt att jag skrattar, men det var igenkänning på den! Labben: "åh, du höll i något ätbart för någon timme sedan. Låt mig svälja hela din arm för att kunna känna smaken ordentligt!"Ja det är stor skillnad mot min andra hund som helst inte tar godis från handen (hon gör det dock) men denna bara "åååh lite skinksmak kvar på fingrarna" nomnom.
Mardröm!Gick vilse i skogen igår, i mörkret. Ute nästan i 2 h i stället för att gå en tur på trekvart som var tanke.
Gick i gummistövlar och har ont i fötterna idag.
Behövde bara beklaga mig.
Mardröm!
Har en skog hemma med fina leder men de är huller om buller av stigar och vägar. Jag vill ju bara följa en där det står hur långt jag kommer gå.
Så jag vågar inte gå där