Och av vilken orsak har den moderate statsministern satt regeringen i Sd:s knä?SD är inte med i Regeringen av en väldigt god orsak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och av vilken orsak har den moderate statsministern satt regeringen i Sd:s knä?SD är inte med i Regeringen av en väldigt god orsak.
Och av vilken orsak har den moderate statsministern satt regeringen i Sd:s knä?
För att slippa ha en regering med Morgan Johansson och Anders Ygeman.Och av vilken orsak har den moderate statsministern satt regeringen i Sd:s knä?
Kolla mina länkar.Jag får inte ihop sammanhanget här riktigt? Kan du utveckla, vem har slagit en väska i huvudet på någon och varför får man inte säga free palestine i fullmäktige? Det är väll knappast någon som kan drabba en åhörare på något negativt sätt?
I vårt fullmäktige så kallar politikerna varandra för både det ena och det andra, "Fria palestina" vore milt i jämförelse med alla personliga påhopp.
Verkar rätt standard när jag diskuterar med kollegor och vi delar klipp och uttalanden med varandra. Här är ett exempel som gått till domstol ett redigt grovt uttalande som ändå inte anses brottsligt: https://www.domstol.se/globalassets/filer/domstol/hogstadomstolen/avgoranden/2023/b-2501-22.pdfKolla mina länkar.
Inget av mina kommuners fullmäktige uppför sig illa.
Oavsett parti.
Vilken läskig kommun du verkar bo i.
Men oj så illa.Verkar rätt standard när jag diskuterar med kollegor och vi delar klipp och uttalanden med varandra. Här är ett exempel som gått till domstol ett redigt grovt uttalande som ändå inte anses brottsligt: