Bukefalos 28 år!

Den ljugande patienten

Sv: Den ljugande patienten

Jag blev väldigt sjuk i slutet av 2011 och var inlagd på sjukhus i ca 2 månader. Blev matad med så mycket medicin att jag bildade ett beroende. Detta trappades ur helt men visade sig sedan behövas igen då inget annat tog smärtan men samma sak där - läkare skapade mitt beroende (som kunde lösts med penicillin för länge sedan i stället för att ligga med en sänka på 160 i 2 månader..) men det beskylldes jag för och det fanns gånger man var iväg och glömt mediciner eller i värsta fall tappat (blev rätt luddigt och snurrigt när man kommer upp i dos) och då blev man behandlad misstänksamt, jag blev utan ett par dagar för att ingen trodde mig och det var fruktansvärt. Slutade på akuten, läggas in ett par nätter
 
Sv: Den ljugande patienten

Jag har förlagt en ask med 50 mg tramadol här hemma. Jag gömde de väl.
Jag hade fått 100 mg tramadol så jag ville inte råka ta fel (har hänt och jag är extremt känslig för kramp av dessa). Jag har fortfarande inte hittat denna ask med flera strippar i men någonstans här hemma finns den ju.
Har väldigt dåligt minne men är normalt inga problem för mina mediciner har jag annars på samma ställe alltid.
Så visst kan det bli problematiskt.
För missbrukare är det nog mer att det alltid är problematiskt och inte var 7-10 år så där.
 

Liknande trådar

Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 865
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp