Den ständiga sommarplågan, skydd?

Bukefalos 30 år!

Hur är Rambo i storlek? Jag har en maxad c-ponny (eller lite större) som har grov hals och är rätt bred (hmm, lite tjock också 🙈). 125 är rätt i längd men funkar inte alltid på bredden.

Köpte honom tidigare i år så första sommaren och nu har han klåda och är jättestörd av något. Inte galet mycket insekter, eller insekter ja, men kommer bli värre. Kan vara solen också. Jag prövar mig fram.. Vet inte om jag ska stoppa honom i "eksempåse" eller vad som är bäst. Har bara flugtäcke med hals och idag bara rullade och rullade han så det verkar inte räcka. Å suck 🥺

Hur är Rambo i storlek? Jag har en maxad c-ponny (eller lite större) som har grov hals och är rätt bred (hmm, lite tjock också 🙈). 125 är rätt i längd men funkar inte alltid på bredden.

Köpte honom tidigare i år så första sommaren och nu har han klåda och är jättestörd av något. Inte galet mycket insekter, eller insekter ja, men kommer bli värre. Kan vara solen också. Jag prövar mig fram.. Vet inte om jag ska stoppa honom i "eksempåse" eller vad som är bäst. Har bara flugtäcke med hals och idag bara rullade och rullade han så det verkar inte räcka. Å suck 🥺
Rambo hoody är toppen och enkelt att hålla på med. Har en boettluva för den som följer med täcket räcker inte.
Min fick eksem på hösten som ettåring och jag hade panik. Har väl fortfarande panik i perioder ifs, men eksemen är hanterbar nu.
Min är 151cm och har 125XL. 125 passar i längden men blev för tight. I vanliga regntäcke har hon storlek 130 så man kan behöva prova vilken storlek som passar.

IMG_1096.webp

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka