Le mieux är ju förvirrande nog ett brittiskt företag
(Onödig info kanske)
Jaa jag tänkte att inte fan kan fransmännen göra bra täcken så det förklarar saken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Le mieux är ju förvirrande nog ett brittiskt företag
(Onödig info kanske)
De gör väldigt bra saker överlag! Har inte testat några täcken dock, men de ser ju väldigt bra ut!
Jaa jag tänkte att inte fan kan fransmännen göra bra täcken så det förklarar saken![]()
De gör väldigt bra saker överlag! Har inte testat några täcken dock, men de ser ju väldigt bra ut!
Schabraken är storfavorit här![]()
Rambo hoody är toppen och enkelt att hålla på med. Har en boettluva för den som följer med täcket räcker inte.Hur är Rambo i storlek? Jag har en maxad c-ponny (eller lite större) som har grov hals och är rätt bred (hmm, lite tjock också). 125 är rätt i längd men funkar inte alltid på bredden.
Köpte honom tidigare i år så första sommaren och nu har han klåda och är jättestörd av något. Inte galet mycket insekter, eller insekter ja, men kommer bli värre. Kan vara solen också. Jag prövar mig fram.. Vet inte om jag ska stoppa honom i "eksempåse" eller vad som är bäst. Har bara flugtäcke med hals och idag bara rullade och rullade han så det verkar inte räcka. Å suck![]()
Är det ett Arika Shower-Tek Fly Rug? Om så, hur tycker du det är i storleken? Är lite sugen på att testa.Jag har ett flugregntäcke från dom oxå. Superbra! Vintertäckena ser väldigt bra ut oxå tycker jag.