Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tyckte bättre om den lägenheten redan första gången den länkades! Balkong och bättre vardagsrum, en lägenhet man lätt kan bo 2 i även när din dotter är större!
Hoppas ni får den!
Inga fler bud efter gårdagens visning. Mamma har pratat med mäklaren och bestämt att vi avvaktar lite under dagen och sen toppar vi det högsta budet som ligger nu.
Är i stallet och pausar hjärnan en stund. Har haft möte med begravningsförrättaren och det är fortfarande bara absurt. Mailade till de andra dagisföräldrarna tidigare så kondoleanserna strömmar in nu. Och budgivningen är igång på lägenheten nu så jag gömmer mig ett tag tror jag.
Kropp & Själ
Hej!
För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
Hundavel & Ras Vill inte ta över valptråden så fortsätter här. Tre år efter jag startade denna tråd fick jag äntligen hem min borderterrier. Jag trodde...