Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ju verkligen släppa alla tankar på att jag skulle ha gjort något annat innan, typ tvingat honom till läkare eller så. Det fanns inget någon kunde göra.
Jag trivs mer och mer i lägenhetenSer fram emot att möblera och ha mig. Men steg 1 imorgon är att dra av all klädsel av soffan och tvätta upp det
Sen börjar vi flytta in i ett rum i taget helt enkelt.
Sambon hade ett bråck på aorta som måste ha brustit för hela hjärtat var blodfyllt. Det hela var över på en millisekund, han led inte och märkte som ingenting ens. Och det fanns inget alls som någon kunde ha gjort, varken förebyggande eller livräddande när det hände. Även om han skulle varit på sjukhuset så hade han inte överlevt.
Jag kan ju verkligen släppa alla tankar på att jag skulle ha gjort något annat innan, typ tvingat honom till läkare eller så. Det fanns inget någon kunde göra.
Jag trivs mer och mer i lägenhetenSer fram emot att möblera och ha mig. Men steg 1 imorgon är att dra av all klädsel av soffan och tvätta upp det
Sen börjar vi flytta in i ett rum i taget helt enkelt.
Jag vet att jag frågade kundtjänst när jag ringde 27/12 och han sa att jag inte skulle behöva göra något så länge jag var sjukskriven. Ska skriva ihop ett bra svar till a-kassan imorgon när jag har lite lugn och ro.