Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår precis hur du menar, och GIFT ER! Eller se till att skriva varsitt testamente + se till att ni blir förmånstagare på livförsäkringar. För krasst sett, just nu har jag en jävla massa jobb med bouppteckningen, vilket blir mitt ansvar i egenskap av vårdnadshavare för Alice eftersom hon är ensam arvinge, och jag får inte ett dugg för det. Nu hade han ju iaf hunnit jobba ihop lite pension som jag får, men hade det hänt för drygt tre år sen så hade jag inte fått nåt alls.
Tack!Det enda dåliga är att jag bara är halvvägs till slutvikten... Jag var så enormt överviktig när jag satte igång
Men, jag gav mig själv ett år och har klarat hälften på 5 månader så det borde gå!
Min nya favorit är att göra smoothies till kvällsfika. Har gjort mest på frukt men igår testade jag kiwi, avocado, färskpressad apelsin + lite juice. Det blev jättegott!
MarieJ - Äh, alla gör vad denne förmår efter sina förutsättningar. Man ska ALDRIG jämföra sig med någon annan.
*kl*
Andra besöket hos psykologen idag och det kändes jättebra. Jag kunde både gråta och le. Och hon öppnade lite ögon åt mig om att jag måste ta hand om min sorg också, inte bara tänka på hur Alice sorg ska hanteras. Jag sa att jag saknar att prata med sambon så hon föreslog att jag ska skriva ner det jag vill säga, och det ska jag nog ta och göra! Fixa en liten skrivbok som bara är mina tankar till sambon som jag kan ha i min nya sekretär och skriva i när jag vill berätta något speciellt eller så. Bara få ur mig orden, för tänker jag dem är det som att de inte når fram till honom, de fastnar i mitt huvud. Det känns bra att få verktyg och att få bekräftelse för mina känslor.
Nu ska jag till stallet en sväng i kylan, sen ska jag försöka hinna packa upp lite till innan det är dags att hämta liten på dagis![]()
Jag blir alldeles varm inuti av såna här kommentarer. Att så många bryr sig om lilla mig liksom...!![]()
Jag läser dina inlägg om och om igen, vill ha dig i min soffa sen när jag flyttat in!Du förmedlar sån värme och trygghet!
*kl*
Idag har det varit tufft. Inte att jag tänkt eller så, jag har bara varit så enormt trött, både fysiskt och psykiskt. Morgonens ridtur var bra för själen, men det var kasst underlag så hästen kändes nästan halt på sex ben bitvis. Men med tanke på hur de busar i hagen så är det nog ingen fara på riktigtMen min trötta hjärna slår över och blir nojjig ändå. Apropå trött hjärna. Jag stod och lagade en köttfärssås till middag och tänkte skära ner lite färsk tomat. Vänder mig 70 cm åt vänster och mindes inte vad jag skulle göra. Det är tur att sjukskrivningen förlängdes. Och att jag inte har ett jobb jag måste gå tillbaka till...!
Imorgon får vi resterande nycklar och blir lägenhetsägare officiellt!
Apropå bus i hagenfilmade en sväng i solen igår
http://youtu.be/5L_Hu10ZPVo Min är den med lila täcke. Född 1990 e. Martini - Colombo.