Sv: Den värsta mardrömmen...
Jag sov gott! Och fick lagom sovmorgon

Sen ryckte Alice undan kudden för mig
*kl*
Träningen igår var tuff men kul, och jag inser mer och mer hur mycket jag tycker om att träna! Var iväg en sväng ikväll också, + att min träningshörna i lägenheten börjar bli klar

Fler och fler saker i lägenheten faller på plats nu. Snickaren var här hela dagen igår så nu har jag en ny bänkskiva! Jag tyckte att den var fin redan från början. Sen slipade jag och oljade in den tre ggr innan polering nu ikväll. Nu är den så vacker så att jag inte vill ställa något på den!

Nu börjar det verkligen bli dags för bilder också, ska se om jag kan leta rätt på min lilla compactkamera till en början iaf!
Förresten så var farfar förbi och lämnade tillbaka de barnstolar som de lånat (men aldrig använt). Han fikade och lekte lite med Alice, men sa inge ett ljud om att träffas mer. Och då sa jag ändå att vi åker till Skåne nästa helg. Farmor har jag inte pratat med sen de åkte härifrån för två veckor sen. Jag blir mest ledsen för Alice skull...
Alice däremot har varit en riktig treåring idag!

Det tog nästan 2 timmar (!!!) att klä av pyjamas, byta blöja, klä på kläder och komma ut ur lägenheten idag. Sen var det gallskrik igen när vi skulle gå ut efter lunch, men väl ute gick det bra. Att gå hem från lekplatsen gav nästa utbrott, trots nedräkning av tid tills vi skulle gå så hon var väl förberedd. När jag sen skulle till träningen var det en totalförstörd gråtande treåring som satt i soffan och hävdade att hon inte kunde se på tv själv. Herre min je, hur orkar man?! Jag ska ALDRIG ha en treåring igen

Tur att hon är så söt och att jag älskar henne villkorslöst ändå!