Bukefalos 28 år!

Dessa härliga Rottisar :D

et_flickan

Trådstartare
Våran lilla Rajja börjar bli en stoor hund. Fick ett par riktigt fina kort på henne för någon solig dag sedan. Hon är snart nio månader och börjar bli en riktigt skaplig hund, har slutat bitas när hon ligger i soffan, kan få sina ryck men då är det bara att putta ner henne där ifrån sen kommer hon upp och fjäskar efteråt :p. Hon är så snäll, älskar barn men hatar våran Granne :devil:.

DSCF1481.jpg

DSCF1524.jpg

DSCF1528.jpg


Och så två kort från idag.
DSCF1620.jpg

DSCF1621.jpg
 
Sv: Dessa härliga Rottisar :D

Passar på att slänga in några bilder på den lilla andra lilla råttan.

Blandras Papillon/kinesisk nakenhund.
DSCF1482.jpg

DSCF1495.jpg
 
Sv: Dessa härliga Rottisar :D

Våran lilla Rajja börjar bli en stoor hund. Fick ett par riktigt fina kort på henne för någon solig dag sedan. Hon är snart nio månader och börjar bli en riktigt skaplig hund, har slutat bitas när hon ligger i soffan, kan få sina ryck men då är det bara att putta ner henne där ifrån sen kommer hon upp och fjäskar efteråt :p. Hon är så snäll, älskar barn men hatar våran Granne :devil:.

DSCF1481.jpg

DSCF1524.jpg

DSCF1528.jpg


Och så två kort från idag.
DSCF1620.jpg

DSCF1621.jpg

Hon var jättefin!!! Villken uppfödare kommer hon ifrån?
 
Sv: Dessa härliga Rottisar :D

Hon kommer från en uppfödare i östersund. Har inte en aning om vad personen heter.

Pappan vet jag är säger man godkänd när det gäller hundar också? Men har ingen aning om mamman.

Men hon är en sån trevlig individ ändå :)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla hundmänniskor! Jag skulle behöva råd! Har precis blivit jourhem åt en 4 årig kille från Rumänien då de som adopterade honom...
2
Svar
33
· Visningar
3 575
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 264
Senast: inverterad
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 897
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 339
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp