Bukefalos 28 år!

Det är dags att ge upp

Man måste ju kunna in se när det är dags att ge upp för det inte finns några vägar framåt kvar. Och allt bara går snabbare och snabbare neråt. Som att allt kaos blir större och dom bra sakerna bara slits bort snabbare helatiden. Så är det nu och det bara är dags att ge upp nu.
Ge upp vänner ge upp pojk vän ge upp drömmar ge upp hästar ge upp hundar ge upp skolan ge upp livet.
 

Vi vet att du är en väldigt omtänksam person, att du har det väldigt jobbigt och att du dömer dig själv väldigt hårt. Jag tycker i alla fall om dig, även om jag inte vet allt om dig. Det är ju få personer man verkligen vet allt om, man kan tycka om dem ändå. Ofta är de snällaste personerna de som är hårdast mot sig själva, så att någon tycker den själv är dålig brukar inte betyda att det är sant.
Nej men JAG VET hur jag är. JAG VET hur många vänner jag har tappat JAG VET allt som JAG förstör i mitt liv.
 
Vill du berätta vad som har hänt? Jag förstår fullt om du inte vill ❤️
Om jag bara säger dom senaste dagarna så är det:
Valp kursen blev skit jobbigt så jag kan inte vara med där igen och känner mig som världens sämsta att ha en valp och det kommer iallafall bara bli skit.
Jag gjorde en sak så jag svimmade på toan i skolan och min kompis och min pojk vän blev jätte o roliga.
Det känns som att dom vännerna som är kvar är jätte långt bort motför förut och en av dom som jag mest har litat på och att den mest har fattat mig är det inte så med alls längre utan känner mig bara fel och dålig och att ingen nånsin kan fatta hur JAG är. Och då blir ensam känslorna och att jag inte passar in 1000 gånger värre också men det ungefär som får jag inte känna.
Jag kan inte skriva om saker här för allt blir ändå att andra bara ska klaga på mig om nästan vadsomhelst.
Jag gjorde en JÄTTE dum sak igår. Eller själva saken är inte dum men hur och varför och allt sånt är det. Och det är JÄTTE mycket om min pojk vän och ett be vis att jag är för dålig för äcklig för dum och jag är INTE värd han och att han är så jävla snäll mot nån som är så jävla vidrig och störd i huvudet. Men jag kan inte skriva vad för det är väldigt privat och väldigt att jag är helt jävla fucked up i mitt äckel huvud.
 
Man måste ju kunna in se när det är dags att ge upp för det inte finns några vägar framåt kvar. Och allt bara går snabbare och snabbare neråt. Som att allt kaos blir större och dom bra sakerna bara slits bort snabbare helatiden. Så är det nu och det bara är dags att ge upp nu.
Ge upp vänner ge upp pojk vän ge upp drömmar ge upp hästar ge upp hundar ge upp skolan ge upp livet.
Jag önskar verkligen verkligen att du kunde få må bra Emma ❤️
 
Om jag bara säger dom senaste dagarna så är det:
Valp kursen blev skit jobbigt så jag kan inte vara med där igen och känner mig som världens sämsta att ha en valp och det kommer iallafall bara bli skit.
Jag gjorde en sak så jag svimmade på toan i skolan och min kompis och min pojk vän blev jätte o roliga.
Det känns som att dom vännerna som är kvar är jätte långt bort motför förut och en av dom som jag mest har litat på och att den mest har fattat mig är det inte så med alls längre utan känner mig bara fel och dålig och att ingen nånsin kan fatta hur JAG är. Och då blir ensam känslorna och att jag inte passar in 1000 gånger värre också men det ungefär som får jag inte känna.
Jag kan inte skriva om saker här för allt blir ändå att andra bara ska klaga på mig om nästan vadsomhelst.
Jag gjorde en JÄTTE dum sak igår. Eller själva saken är inte dum men hur och varför och allt sånt är det. Och det är JÄTTE mycket om min pojk vän och ett be vis att jag är för dålig för äcklig för dum och jag är INTE värd han och att han är så jävla snäll mot nån som är så jävla vidrig och störd i huvudet. Men jag kan inte skriva vad för det är väldigt privat och väldigt att jag är helt jävla fucked up i mitt äckel huvud.
Tack för att du delar med dig ❤️

Det låter som att du har det jättetufft just nu med mycket som händer. Sen går det inte att bara bestämma sig för att inte känna som man gör. Så jag fattar att du blir ledsen och frustrerad när folk säger att du känner ”fel”.
 
Tack för att du delar med dig ❤️

Det låter som att du har det jättetufft just nu med mycket som händer. Sen går det inte att bara bestämma sig för att inte känna som man gör. Så jag fattar att du blir ledsen och frustrerad när folk säger att du känner ”fel”.
Nej exakt det kan man inte. Men som det känns så är det bara jag som känner fel eller tycker fel och att jag borde bara inte känna som jag gör men jag KAN INTE bara sluta känna.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
884
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
815
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 352
Senast: manda
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 860
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Klädsel vid bröllopskörning

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp