Det är ingen idé

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade egentligen orkat rida den här helgen men är inte motiverad. Det känns inte som någon idé. Jag vill ingenting längre. Det känns inte meningsfullt att försöka kämpa när inget jag gör, gör någon skillnad.

Solen skiner ute. Jag har varit vaken i ett par timmar, men ligger kvar i sängen. Så är det ju ofta egentligen men nu känner jag mer än vanligt att jag inte vill kliva upp.

Igår tog jag en tupplur på eftermiddagen. Inte för att jag var trött, men för att jag inte ville något annat.
 

Då tillåter du dig själv att ha en slödag idag.
Som jag skrev i din senaste tråd, jag tror det har blivit för mycket för dig i veckan. Stress över möte, själva mötet, stress över att behöva gå upp i tid.
Det är inte konstigt du mår sämre, all stress över saker påverkar. Det tar tid att komma tillbaka.

Hoppas du orkar upp och få i dig lite mat idag :heart.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu är det bara söndagen kvar och sen börjar allvaret. Jag känner att jag inte alls har hunnit med vad jag hade tänkt mig innan...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 255
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag är trött jämt. Och veckan som varit var lite strulig. I tisdags var jag tvungen att tappa upp honung på burkar. Det tog sin tid så...
2
Svar
32
· Visningar
4 971
Senast: Luff
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 963
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp