Det är drygt 11 år sedan sist

Bukefalos 30 år!

Borde inte påverka, tror jag?
Jag provar att fråga @skogaliten om du fick något mail födelsedagsmail idag?
Oavsett Grattis!
Då ni båda inte vill skylta med födelseår.

Vet inte om det kan vara så att några mail-tjänster blockar dessa mail så att de inte kommer fram, men tror och hoppas att det inte är så.

Grattis i efterskott @Blacksmithfarm !
Får kolla i morgon!

Bortrest utan tillgång till mail!

Tack för grattis!

Grattis!
Det kan vara så att mailet kommer lite senare idag. Jag har för mig att jag tänkte att det vore onödigt att skicka det för tidigt på dagen och kanske störa i onödan då. Samtidigt syns du inte med födelsedag på användaresidan, det tror jag att du borde redan nu. Kanske gårddagens uppdatering ställt till något.

Grattis!
Det kan vara så att mailet kommer lite senare idag. Jag har för mig att jag tänkte att det vore onödigt att skicka det för tidigt på dagen och kanske störa i onödan då. Samtidigt syns du inte med födelsedag på användaresidan, det tror jag att du borde redan nu. Kanske gårddagens uppdatering ställt till något.
Tack! Som sagt, jag dubbelkollade att det är ikryssat. Hojtar om något dyker upp!

Jag fyllde i slutet av maj och jag fick inget. Vet att jag höll koll, då jag sett denna tråden. Jag var också inne och såg att det var ikryssat för födelsedagsmail. Är det fortfarande.

Jag fyllde i slutet av maj och jag fick inget. Vet att jag höll koll, då jag sett denna tråden. Jag var också inne och såg att det var ikryssat för födelsedagsmail. Är det fortfarande.
Verkligen tråkigt när det händer, jag har ingen förklaring på varför det inträffade, möjligen hamnade mailet i skräpposten.
Om ni får mail från Bukefalos som hamnar där får ni gärna markera dessa som ok mail, för att öka chansen att de kommer rätt för alla.

Verkligen tråkigt när det händer, jag har ingen förklaring på varför det inträffade, möjligen hamnade mailet i skräpposten.
Om ni får mail från Bukefalos som hamnar där får ni gärna markera dessa som ok mail, för att öka chansen att de kommer rätt för alla.
Nej, det kom inget i skräpposten heller.
Jag får hålla kik nästa år och se om det funkar då 😊

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Balkong 2026
  • Dejtingtråden 39
  • Valvaka!

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat