Det är inte lätt när det är svårt.

Sv: Det är inte lätt när det är svårt.

Fast jag förstår att POLISEN reagerar som de gjorde, på ett larm om beväpnade personer med rånarluvor.

Misstaget ligger ju snarare hos de personer som rapporterade in larmet. De var ju de som gjort den felaktiga bedömningen.

Ja, helt rätt.. Trött såhär på morgonkvisten.
Men det hela var ju en rolig grej trots att jag råkade skriva lite knasigt:angel:

Absolut, det var faktiskt humoristiskt! Undrar hur de stackars hundmänniskorna reagerade när polisstyrkan anlände...

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 302
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 105
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 245
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 152
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka