Det försvunna E et...

åke

Trådstartare
Vi har skrammlat igång sonens gamla dator så han kan surfa lite på nätet.
Men döm om ´min förvåning då jag inte hittar E et. Alltså det man klickar på för att komma till internet.:crazy: Även ikonen för outlook saknas. Nu fick jag gå via sök, och sedan "på internet" för att komma hit.

Hur hittar jag mina försvunna ikoner?
 
Sv: Det försvunna E et...

Förmodligen så kan du skriva in webbadresser i något filhanteringsfönster istället, t.ex. det du bör få fram om du trycker windowstangent+e.
 
Sv: Det försvunna E et...

Är det XP?
Där kan man högerklicka på Start-knappen.
Välj Egenskaper och fliken Start-menyn.
Tryck på knappen Anpassa.
Se om rutorna för Internet explorer och Outlook skall vissas i Startmenyn är ibockade. Är dom inte det så bocka i dom och tryck på ok.
Annars är det bara att gå in i Program (mappen som heter så på datorn) på datorn och leta upp mapparna och skicka ut den ikon som programmet ligger att starta upp med och skicka ut den som genväg på skrivbordet.
Behöver du mer utförligt exakt hur du gör det hojta :)
 
Sv: Det försvunna E et...

jag startade om datorn och vips så fanns det där en dag sen bara. Fråga inte hur den kom dit för det vet jag inte.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tänkte på tråden om billigast mobilabonnemang. Jag har mobilt internet via Tele2 nu och är så trött på att det är så gräsligt...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 483
Senast: Uttern
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 607
Senast: kma
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 300
Senast: Cocos
·
Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
22 292
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp