Bukefalos 28 år!

Det här med att barn blir höga på socker

Mina barn sitter också snällt när de får (sitter och äter) socker. Men efter 10-15 minuter (när allt är uppätet) så blir de mycket mer vilda och stökiga.
 
Att jag och dottern tydligen är inbillningar...

Att det finns undantag och personer som upplever andra saker än vad studier visar är ingenting nytt. Det betyder ändå inte att upplevelsen är sann eller ett resultat av ett visst samband. Det finns mängder av människor som mått bättre av såväl homeopati som kristallhealing utan att det för den sakens skull är fungerande behandlingar.
 

Liknande trådar

Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 557
Senast: Emtherlia
·
Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 855
Senast: Åsa A
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 563
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
20 654
Senast: Zewz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp