Petruska
Trådstartare
Jamen ta bort hen och skicka hit en Riktig Karl!Så klart![]()
Minns du mitt bilhaveri för ett gäng år sedan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen ta bort hen och skicka hit en Riktig Karl!Så klart![]()
Spöken sover på dagen, fattar du väl.Av denna tråd lär vi oss att medan jag är rädd för bönder och tekniken i och kring hus, är övriga bukefalister rädda för spöken och monster.
Brunnen är nu tyst. Jag orkar inte följa upp det om den förblir tyst. Jag är för nervklen för brunnar och sånt!
Jag såg den komma.Spöken sover på dagen, fattar du väl.
Jamen ta bort hen och skicka hit en Riktig Karl!
Du är synsk?Jag såg den komma.
Ja.Du är synsk?
Jag vet inte.Vad är det för brunnslock? Tänker om det kanske är en gammal dräneringsledning i cement som är snustorr och det kommit in något djur![]()
Äh. Brunnsgubben insåg sitt underläge (ha ha) och skärpte till sig när @Petruska gav onda ögat. Här väsnas en inte nattetid; end of story.Spöken sover på dagen, fattar du väl.
Så här ser det ut. Jag har inte vågat öppna det.Jag vet inte.
Jag känner att du kan vara något på spåren här! Vet du mer om detta?Vad är det för brunnslock? Tänker om det kanske är en gammal dräneringsledning i cement som är snustorr och det kommit in något djur![]()
Ser nästan ut som till avlopp ... tänker på vår i sommarstugan som är eget och vi måste ha handtag på den för att de ska kunna öppna den och tömma den vid behov. Men äldre. Oanvänd sådan kanske om den bara står där i er trädgård?Så här ser det ut. Jag har inte vågat öppna det.
Det där är väl ett av de säkraste sätten att dö på i skräckfilmerDär trampade hon tappert ut i sommarnatten och undersökte saken. Way to go.![]()
Är jag den enda som tänker att lyfta på locket och titta är ett hett alternativ?
Och tänk om jag hittar en uppenbart trasig maskinapparat eller VATTENLÄCKA!!!Det där är väl ett av de säkraste sätten att dö på i skräckfilmer![]()
Tänkte precis samma.
Hade direkt tänkt på Pennywise, vem skulle annars krafsa runt under brunnslock?
Tänk om en av Bönderna i närheten har fulkopplat sig till din brunn och snor vatten av dig nattetid...Och tänk om jag hittar en uppenbart trasig maskinapparat eller VATTENLÄCKA!!!
Det var en gång en ung och mycket gravid Sleepy som fann sig av nöden tvungen att besöka utedasset nattetid. Med hunden i släptåg tassade hon ut i det oklippta daggfuktiga gräset där monsterpaddor satt på vänt och tog i handtaget på dassdörren - som var låst. Inifrån...Det där är väl ett av de säkraste sätten att dö på i skräckfilmer![]()
Det var en gång en ung och mycket gravid Sleepy som fann sig av nöden tvungen att besöka utedasset nattetid. Med hunden i släptåg tassade hon ut i det oklippta daggfuktiga gräset där monsterpaddor satt på vänt och tog i handtaget på dassdörren - som var låst. Inifrån...![]()