Det sötaste..?

aemaria

Trådstartare
Vad är det sötaste eran katt brukar göra?
Morre är som allra snuppigast då han sover och sträcker ut tassarna i luften varpå han lägger dem i kors över nosen samtidigt som han gnyr till lite. ÅÅÅÅ :love: :love: då skulle jag kunna äta upp honom!!

//a
 
Oj, var ska jag börja? :p

Semlan är så otroligt gullig när jag sminkar mig på morgonen, då snackar hon med mig! "-Mjaaaaaaooo" Hela tiden! Och så ska hon stå på toaletten med tassarna på handfatet och kolla så jag sminkar mig rätt. :D Tittar jag på henne så mjaoar hon till svar.

Bosse "pratar" alltid massor! "-Hrrrmmm" går han omkring och säger. Pratar jag med honom svarar han "-Hrmm? Hrm!!!" Spciellt om jag ligger i sängen och frågar -Var är Bosse? "-Prrrmmmm!!!!" säger han och kommer farandes!

Sedan ska han alltid, alltid sova mellan mig och husse, med nosen i mitt ansikte. Vänder jag mig för att slippa morrisarna så följer han efter, och klämmer ner sig så nära mitt ansikte som möjligt. :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min yngsta hund gjorde illa tassen förra veckan, och har sedan dess haft 10-12 stygn vid två av tårna. Hittills har det varit ganska...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: hastflicka
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 188
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
654
Senast: Tonto
·
Hundträning Har en omplaceringstik 7 år som vi haft i ett år och hon har successivt börjat vakta sin mat. I början förekom inte detta beteende men...
2
Svar
20
· Visningar
2 274
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp