Det som "alla andra" verkar kunna

Mitt ögonmått är katastrof. Jag köper typ alltid en påse för mkt till maten exempelvis. Urdålig på tex se hur saker ska få plats m nya möbler/nytt boende om jag inte står i rummet.

Jag är urusel på att minnas sifferkombinationer. Hatar alla koder till allt. Jag kan två telefonnummer utantill. Mitt eget och sen pappas iom att det varit samma sen över 20 år.
Asdålig på huvudräkning med om det är fler tal. Siffror och jag är inte polare helt enkelt.
 
Disponera min tid bättre.
Kan sitta på en stol i köket och titta ut genom fönstret en lång stund.
Så plötsligt är det en kvart kvar tills jag måste lämna Ruben innan jobbet och jag har fortfarande ridkläder.
Skrik och panik 😂
 
Mitt ögonmått är katastrof. Jag köper typ alltid en påse för mkt till maten exempelvis. Urdålig på tex se hur saker ska få plats m nya möbler/nytt boende om jag inte står i rummet.

Jag är urusel på att minnas sifferkombinationer. Hatar alla koder till allt. Jag kan två telefonnummer utantill. Mitt eget och sen pappas iom att det varit samma sen över 20 år.
Asdålig på huvudräkning med om det är fler tal. Siffror och jag är inte polare helt enkelt.
Jag kan inte föreställa mig hur något ska bli! Typ att min sambo säger: "tänk om man målar den här väggen blå".
Jag får sitta i typ fem minuter och tänka stenhårt, och det blir ändå inte riktigt rätt. :D
 
Laga mat. Mat som är hyfsat god inte nätt och jämnt ätbar

Hitta en partner

Matte. Allt som har med siffror att göra är komplett omöjligt

Avståndsbedömning

Sova. Alla andra tycks somna så fort dom lägger huvet på kudden. Jag ligger i flera timmar. Men om jag lägger mej på dan så går det fort. Och inte behöver jag sova länge heller även om jag inte sovit på nästan ett dygn

Hålla vita kläder rena
 
Åka skridskor.
Traumatiska minnen efter en misslyckad dejt och vi skulle åka skridskor och fika efteråt. Tänkte att det här kan väl inte vara så svårt alla gör det ju. Men var bokstavligen som Bambi och som pricken över i:et trampa jag genom isen när jag skulle gena trots skylt svag is som jag läste och tänkte jaha det är svag is och ÄNDÅ går jag där :crazy: :confused:
Gick dock bättre efteråt när vi skippa isen ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp