Det som "alla andra" verkar kunna

Sätta upp gardiner, spika och hamra, sätta skruv i väggar (i synnerhet i gips). Jag blir aggressiv av att ens försöka. Sen en annan sak också - springa/jogga. Jag fattar inte vitsen, kan inte hålla något jämnt tempo, ser ingen som helst motivation till att göra det, så vida det inte handlar om att fly för livet eller för att hinna med bussen som står vid hållplatsen.
 
Kallprata och vara allmänt trevlig på fester där samtalsämnet är för mig totalt ointressant, numera har vissa tack och lov fattat att det inte spelar nån roll hur mycket dom tjatar att jag ska komma på festen, jag var tvungen att vara ärlig och övertydlig och säga att både samtalsämnena och personerna som skulle vara med på festerna är ungefär lika intressanta som att se målarfärg torka. :o
 
Poppa popcorn :cautious:
Maken är som tur är duktig på det :heart men han hånskrattar mest åt mig om han varit ute en kväll och jag försökt poppa själv :meh:
Efter att jag en gång poppat popcorn på jobbet fick (deltids)brandkåren rycka ut, och jag är därefter strikt förbjuden att poppa popcorn igen. Mitt popcornspopparsjälvförtroende sjönk i botten så jag övergick till micro-popcorn. Det föll inte väl ut det heller, efter fem försök av ett fempack välbrända påsar blev jag förbjuden att poppa popcorn hemma också.
 
Det går att lära sig. När jag bröt bäckenet/ryggen så låg jag i soffan och spottade typ tre dar, sen kunde jag, jag är dock inte så superskicklig, men jag glömmer träna :rofl:
Jag har försökt i tio år nu, fräser fortfarande :rofl:

Har gett upp och visslar vanligt och tar fram visselpipan när det behöver höras längre bort...
 
-Kallprat och diverse sociala koder. Kroppsspråk, vad är det?
-Hålla hemmet städat
-Simma. Eller alltså, jag kan simma, men det blir bröstsim i snigelfart, alternativt ryggsim. Men crawla och sådär, nope!
-Uppskatta hur mycket mat det går åt till flera personer
-Uppskatta tider och avstånd
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp