Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad är det sötaste eran katt brukar göra?
Morre är som allra snuppigast då han sover och sträcker ut tassarna i luften varpå han lägger dem i kors över nosen samtidigt som han gnyr till lite. ÅÅÅÅ då skulle jag kunna äta upp honom!!
Semlan är så otroligt gullig när jag sminkar mig på morgonen, då snackar hon med mig! "-Mjaaaaaaooo" Hela tiden! Och så ska hon stå på toaletten med tassarna på handfatet och kolla så jag sminkar mig rätt. Tittar jag på henne så mjaoar hon till svar.
Bosse "pratar" alltid massor! "-Hrrrmmm" går han omkring och säger. Pratar jag med honom svarar han "-Hrmm? Hrm!!!" Spciellt om jag ligger i sängen och frågar -Var är Bosse? "-Prrrmmmm!!!!" säger han och kommer farandes!
Sedan ska han alltid, alltid sova mellan mig och husse, med nosen i mitt ansikte. Vänder jag mig för att slippa morrisarna så följer han efter, och klämmer ner sig så nära mitt ansikte som möjligt.
Hundavel & Ras Jag slänger ändå in corgiraserna som bubblare. De fäller, men i tussar som är lätt att städa snarare än små stickiga hår som fastnar i...