Det var ju fel?!

Jepp. Sådeså.
Dem saltstenarna innehåller alla grund ämnen. Så de är super nyttigt. :up:
Ja för precis alla grundämnen är ju så nyttiga att äta :cautious: Himalayasalt måste vara en av de största bluffarna i världen. Tänk att folk betalar ett sådant kilopris för något som är så mycket billigare per kilo med ett annat namn (dvs. vägsalt). Att någon kan tänka sig att stötta den vidriga och livsfarliga arbetssituation arbetarna har genom att köpa eländet, ja jag blir bara ledsen. Tänk om folk kunde läsa på själva istället för att svälja reklam med hull och hår. Himalayasalt är ingen tjänlig föda för vare sig människor eller djur.
 
Ja för precis alla grundämnen är ju så nyttiga att äta :cautious: Himalayasalt måste vara en av de största bluffarna i världen. Tänk att folk betalar ett sådant kilopris för något som är så mycket billigare per kilo med ett annat namn (dvs. vägsalt). Att någon kan tänka sig att stötta den vidriga och livsfarliga arbetssituation arbetarna har genom att köpa eländet, ja jag blir bara ledsen. Tänk om folk kunde läsa på själva istället för att svälja reklam med hull och hår. Himalayasalt är ingen tjänlig föda för vare sig människor eller djur.

En gång köpte jag en Himalayasaltsten. För det var vad som fanns för ungefär 50 kr som var användbart, och då nådde jag summan för fri frakt. Jag skämdes på riktigt över att ha köpt något dylikt.

Saltälskande hästen ratade för övrigt stenen.. 🙈
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 186
Senast: Enya
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 340
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har ofta svårt att somna och brukar då lyssna på ljudbok med timer. Nu är den senaste bokserien jag lyssnade på slut, och jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 092
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 662
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp