Digitalkameraköp

V

VildochVacker

Har funderat lite över denna. Kan det vara ett bra köp? Nån som har erfarenheter?
 
Vilken kamera?
Du har bara länkat till Cyberphotos hemsida (vilka iofs är bra att köpa ifrån)...
 
oooohhhh. värsta drömmen typ ju. fast jag vet inte vad saker heter å sånt.. hmm.. skall nog fixa en tråd så folk kan hjälpa mig vad för slags kamera jag behöver. men den där såg ju ut som värsta drömmen, fast jag vet inte om den är bra eller ej.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte köpa menstrosor och testa om det är något för mig. Vilka rekommenderar ni? De är ju ganska dyra tycker jag, går liksom inte...
Svar
12
· Visningar
861
Senast: Humla
·
Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 269
Senast: Sassy
·
Hemmet Vill ha en snöslunga för mindre yta, men vill inte slåss med nån bensinmotor. Är det nån som har erfarenhet av batteridrivna snöslungor...
Svar
7
· Visningar
507
Senast: ylvali2
·
Hundhälsa Funderar på att köpa en Emmi-pet, för att se om det hjälper till att hålla munnen frisk på djuren hemma. Är det någon här som har...
Svar
9
· Visningar
997
Senast: Kildegrei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovelände
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp