Bukefalos 28 år!

Din bästa egenskap?

Flexibel, på så sätt att jag kan kasta om mina planer om det hjälper någon/krävs av någon anledning. Välkomnande? Mitt hem är öppet akut om någon behöver det. Jag har haft bekanta boende några veckor vid några tillfällen då de akut behövt boende.
 
Jag är kreativ. Både på så sätt att jag skapar mycket på olika sätt, men jag är också kreativ när det gäller att klura ut lösningar på problem. Framför allt andras problem. (Mina egna kan det ibland låsa sig totalt för, så jag behöver hjälp av någon annan)
Det hänger också ihop med att jag är hjälpsam och gör mitt bästa för att hjälpa andra när det behövs.
 
Hm... jag tror jag är rätt snäll. Jag vet att är en jävel på att snacka om det mesta med de flesta vilket gjort att jag är där jag är idag jobbmässigt. Rätt smart också även om hjärnan inte är som när jag var yngre pga några vändor med att gå in i väggen.

Jag är definitivt bra på att laga mat och har gärna gäster.

Edit: Jag är rätt bra med särbons .22:a också :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Spinoff på tråden om att trolla bort komplex. Vad är ni särskilt nöjda med er själva? Utseendemässigt och i övrigt? Jag har långt...
2
Svar
25
· Visningar
1 382
Tjatter Spinoff på trådarna och förlovnings- och vigselringar och om att bära släktingars ringar. Vad är era mest känslomässigt värdefulla...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 652
Senast: _Zacke_
·
Mat Jag har alltid haft väldigt svårt för Aubergine men känner att jag vill lära mig att äta det. Dels för att det vore kul att odla och...
Svar
13
· Visningar
487
Senast: skogaliten
·
  • Artikel
Dagbok Har läst tråden om bästa egenskapen några gånger och jag vet inte vad jag har för bra egenskaper. Sinne för detaljer. Är det bra...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp