Bukefalos 28 år!

Din bästa egenskap?

Flexibel, på så sätt att jag kan kasta om mina planer om det hjälper någon/krävs av någon anledning. Välkomnande? Mitt hem är öppet akut om någon behöver det. Jag har haft bekanta boende några veckor vid några tillfällen då de akut behövt boende.
 
Jag är kreativ. Både på så sätt att jag skapar mycket på olika sätt, men jag är också kreativ när det gäller att klura ut lösningar på problem. Framför allt andras problem. (Mina egna kan det ibland låsa sig totalt för, så jag behöver hjälp av någon annan)
Det hänger också ihop med att jag är hjälpsam och gör mitt bästa för att hjälpa andra när det behövs.
 
Hm... jag tror jag är rätt snäll. Jag vet att är en jävel på att snacka om det mesta med de flesta vilket gjort att jag är där jag är idag jobbmässigt. Rätt smart också även om hjärnan inte är som när jag var yngre pga några vändor med att gå in i väggen.

Jag är definitivt bra på att laga mat och har gärna gäster.

Edit: Jag är rätt bra med särbons .22:a också :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har läst tråden om bästa egenskapen några gånger och jag vet inte vad jag har för bra egenskaper. Sinne för detaljer. Är det bra...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Wille
·
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 094
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Jag var på en arbetsintervju i december och allt verkade gå bra, vi kom överens om att jag skulle få börja på en praktik som skulle leda...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 951
Senast: Luff
·
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 345
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp