"Dina synpunkter är viktiga för oss"

Nu är det ett par år sen det hände.
Stod och skulle öppna en burk med majs, knicksa som attan med öppnaren och inuti är det ärtor!?! :cautious:
Funderade på att skicka in/maila till dem om min traumatiska upplevelse :nailbiting:
Fick aldrig tummen ur, kanske lika bra. Tänk om man fått en pall majs :o:D

Det kanske var extra genmodifierade majs du fick? ;) Grönt är det nya gula osv... :D

Annars kan du kanske sälja din story till Aftonbladet? "Det var ärtor i burken! Glamoroza om sin traumatiska konservupplevelse" ;) :p
 
Finns det någon som någonsin svarar på de tjatiga enkäterna som spammar datorn så gott som dagligen? Antingen på mailen när man e-handlat eller som popup-er på vilken jämra sajt som helst.

Jag tror att jag hittills aldrig svarat, jag klickar bara bort.

Jag svarar om jag får något för det, annars låter jag bli.

Vart bra less när jag vart "slumpad" 4 år i rad så jag svarade inte på senaste från ett ställe sen dess fick jag inga nya.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 009
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 463
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 642
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 124
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp