JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyr
Trådstartare
Trådstartare
Lucky_Me
Startdatum
Startdatum
19 Maj 2006
Svar
Svar
22
Visningar
Visningar
2 215
Sv: "Dinglande fötter"
Allt fladdrandes moder och fader är brist på stadga i mellandelen.
Så det är bara att jobba på en starkare och stadigare mellandel, t.ex. genom sittsträning.
jag vet inte
har ju bara hört det... men det kan ju vara värt att testa
caroline_lu skrev:
Visst kan det vara bra. Men igentligen JÄTTEFARLIGT!
det är inte farligt om du använder säkerhetsstigbyglar, visst det kanske inte är så snyggt med sånna stigbyglar men varför inte om det hjälper en?
Ridning
Hej hej!
Jag är en liten tjej som inte alltid känner sig nöjd efter ridpass.
Det första är att jag inte kan få hästen att trampa under...
Träning
Hej,
Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday!
Och för dig som...
Dressyr
Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak.
90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Valp med diarré?
Hundhälsa Vår valp började kräkas en gång per natt i några nätter, när jag googlade såg jag att det kunde vara att han fick för lite mat. Så ökade...
ponnymother
9 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 1 209
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Så är det väl i princip alla trådar och folk menar bara väl för det mesta :)
Nota
12 minuter sedan
Svar: 78
Visningar: 4 851
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Igår kom det upp ett facebookminne om Tas som jag hade för några år sedan. Att hundarna grävde hål och gömde grejer var ju inte...
Migo
21 minuter sedan
Svar: 1 354
Visningar: 82 684
Hund